توزیع ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی
کد خبر: 4044091
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

توزیع ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سمنان از توزیع ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان در آستانه فرارسیدن سال جدید خبر داد.

توزیع 12000 بسته معیشتی در بین نیازمندان سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی کاشفی، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان، امروز، 28 اسفند از توزیع 12000 بسته معیشتی بین نیازمندان استان در آستانه فرا رسیدن سال جدید خبر داد و گفت: تاکنون در ایام کرونا بیش از 375 میلیارد تومان کالا و خدمات بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: با شیوع کرونا در ایران و سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه از اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان سمنان هم آغاز شد و در این راه از همه ظرفیت‌ها در جهت خدمت‌رسانی به نیازمندان استفاده کردیم.

کاشفی با بیان اینکه این 12000 بسته معیشتی به همت گروه‌های جهادی، اقشار و پایگاههای مقاومت بسیج، خیرین و مردم نیکوکار تهیه و توزیع شده اظهار کرد: هر بسته معیشتی شامل 15 قلم کالای مورد نیاز خوراکی نظیر برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، چای، رب است.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی بیش از 450 هزار تومان است یادآور شد: نهضت کمک‌های مؤمنانه از جمله اقدامات انقلابی، جهادی و مردمی بوده و امروز نیز محرومیت‌زدایی و کمک مومنانه به یک ضرورت در کشور تبدیل شده است.

کاشفی کمک مؤمنانه را نهضت عظیم همدلی دانست و افزود: مردم در این شرایط سخت اقتصادی با انجام کمک مومنانه نهضتی عظیم برای کمک رسانی به یکدیگر خلق کردند که جای بسیار قدردانی دارد.

وی یادآور شد: با ایجاد نهضت فراگیر مساوات، احسان و کمک مومنانه، قرارگاه محرومیت‌زدایی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و با حمایت گسترده اقشار مختلف مردم، خیرین و با هم افزایی نهاد‌های انقلابی نهضت کمک مؤمنانه را با تمرکز بر رسیدگی فوری به اوضاع اقتصادی و معیشتی محرومین و نیازمندان راه اندازی کرده و این روند همچنان برای کمک رسانی ادامه خواهد داشت.

کاشفی تقویت همبستگی و همدلی میان آحاد مردم برای ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و به تعبیر مقام معظم رهبری «کمک‌های مؤمنانه» به اقشار نیازمند جامعه، از جمله الزامات راهبردی برای برون رفت از تبعات اجتماعی و اقتصادی بحران کرونا برشمرد.

انتهای پیام
captcha