به گزارش ایکنا از خوزستان، شعر زیر سروده محمد رضا عفراوی، طلبه اهوازی و از شاگردان حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی در پی در گذشت این استاد اخلاق است:
نشستهام بنویسم به احترام خودم
هزار بیت نوشتم در التیام خودم
تمام خاطرهها را که زیر و رو کردم
رسیدهام به ته خط ناتمام خودم
مرور قصهی عشقی که بعد تو پژمرد
فقط نوشتهام از تو در انتقام خودم
دوباره شعر .... دوباره صدای درد ِ دلم
کسی به غیر قلم نیست همکلام خودم
دوباره شُر شُر باران کنار خاطرهها
دوباره چشم گشودم به انهدام خودم
شبیه طفل دبستانیام که خط زدهام
درون دفتر مشقم به روی نام خودم