ارائه خدمات گروه‌های جهادی در گرگان با شروع سال جدید
کد خبر: 4044804
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

ارائه خدمات گروه‌های جهادی در گرگان با شروع سال جدید

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان با توجه به شروع سال ۱۴۰۱ از مشارکت گروه‌های جهادی قرارگاه ستاد اجرایی در ساخت ۱۴ سرویس بهداشتی و حمام در محله انجیراب گرگان خبر داد.

ساخت سرویس بهداشتی توسط گروه های جهادی در مناطق حاشیه نشین گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، محمدمهدی سلمان‌زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، امروز، ۴ فروردین در جمع خبرنگاران با توجه به شروع سال ۱۴۰۱ از مشارکت گروه‌های جهادی قرارگاه ستاد اجرایی در ساخت ۱۴ سرویس بهداشتی و حمام در محله حاشیه شهر انجیراب گرگان خبر داد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان با بیان اینکه این اقدام در روزهای  تعطیلات سال آغاز و امیدواریم در روزهای پایانی عید به پایان برسد، تصریح کرد: در این اقدام روزانه ۲۰ نیروی جهادی قرار رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، گروه جهادی رضوی، قرارگاه جهادی امام رضا(ع) و خادمیاران رضوی استان همکاری می‌کنند.

سلمان‌زاده ادامه داد: در سال جدید با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و اعلام شعار سال تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین این قرارگاه در کنار کار جهادی، بخش اجتماعی و معیشتی با برنامه‌ریزی انجام شده برای نقش‌آفرینی و تحقق شعار که حکم فرمان برای ما دارد به کمک تسهیل‌گران برکت در بخش اشتغال‌آفرینی استان خواهد رفت تا بتوان مشاغل بیشتری را در روستاها ایجاد کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان با بیان اینکه قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی این ستاد دارای ۵۳۰ گروه فعال جهادی و مردمی در سامانه احسان ثبت شده است، افزود: این ستاد در سال ۱۴۰۱ سعی می‌کند تا با تخصصی کردن این گروه‌ها به موضوعات معیشتی، عدالت آموزشی، اشتغال، امدادی، مساجد، بانوان و غیره پرداخته و گوشه‌هایی از مشکلات مردم را مرتفع کند.

وی در پایان گفت: همه نهادهای مردمی در استان مصمم‌تر شده‌اند تا با هماهنگی و هم‌افزایی و با بهره‌مندی از امکانات مردمی در کنار هم قرار گرفته تا بتوان موجبات حل مشکلات مردم را فراهم آورند.

انتهای پیام
captcha