لزوم هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها در بخش گردشگری شهداد
کد خبر: 4045257
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

لزوم هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها در بخش گردشگری شهداد

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: در برخی مناطق مانند شهداد نیاز است تا دستگاه‌های مختلف بیشتر و پررنگ‌تر پای کار باشند و در سطح بین‌المللی به ارائه خدمات بپردازند.

گردشگری شهداد

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، تاج‌الدین صالحیان، مدیرکل بازرسی استانداری و مسئول کمیته بازرسی و نظارت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان کرمان، امروز ۷ فروردین‌ماه عنوان کرد: در نوروز امسال پس از دو سال محدودیت و ممنوعیت ترددها به علت کرونا با افزایش سفرهای نوروزی مواجه هستیم و حضور مسافران و گردشگران در کرمان به دلیل مرقد مطهر سردار سلیمانی افزایش چشمگیری داشته که همین امر، موضوع میزبانی از مسافران نوروزی در استان را با ‌اهمیت کرده است.

وی افزود: حوزه بازرسی استانداری هم به عنوان وظیفه ذاتی نظارتی و هم به عنوان مسئول کمیته بازرسی و نظارت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، بازرسی و نظارت محسوس و نامحسوس در ایام تعطیلات را بر عهده دارد و به همین منظور، همکاران بازرسی با حضور در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های مهم هدف گردشگری به وظیفه مهم خود عمل می‌کنند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان، نظارت بر توزیع میوه با نرخ مصوب، پمپ بنزین‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان ازجمله بیمارستان‌ها، مکان‌های اقامتی وغیره را از جمله وظایف کارشناسان حوزه بازرسی در این ایام عنوان کرد و افزود: این بازرسی‌ها تا پایان سفرهای نوروزی ادامه خواهد داشت و ما در طول روز در حال دریافت گزارشات و رصد اوضاع استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همکاران دفتر بازرسی استانداری کرمان دو تا سه مرتبه در برخی شهرستان‌ها حضور یافته‌اند و این بازدید‌ها مستمر خواهد بود تا میزبانی استان از مسافران به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد و مهمانان نوروزی با خاطره‌ای خوش و آنگونه که در شان استان کرمان است، استان را ترک کنند.

صالحیان با بیان اینکه در پایان هفته اول سفرهای نوروزی، توزیع میوه به ویژه در شهرستان‌های جنوبی و همچنین خدمات‌رسانی به نحو مطلوبی صورت گرفته است، از فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، میراث فرهنگی به عنوان دبیرخانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، هلال‌احمر، دانشگاه‌های علوم پزشکی‌، پلیس راهور و نیروی انتظامی، نیروی بسیج، راهداری‌های شمال و جنوب و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسانی که در بخش نظارت نقش برجسته‌ای دارند، قدردانی کرد.

صالحیان عنوان کرد: در برخی مناطق مانند شهداد که بخش مهم هدف گردشگری به خصوص گردشگران خارجی محسوب می‌شود، نیاز است تا دستگاه‌های مختلف بیشتر و پررنگ‌تر پای کار باشند و در سطح بین‌المللی به ارائه خدمات بپردازند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان اظهار داشت: همکاران بازرسی در حوزه معاونت ارتباطات مردمی با سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد بدون تعطیلی در خدمت مسافران و هم استانی‌ها هستند تا پیشنهادات، نارسایی‌ها و مشکلات را دریافت و پیگیر رفع آنها باشند. انتظار این است در نیمه دوم سفرها همه مسئولان و دستگاه‌های خدمات‌رسان همچنان با قدرت پای کار باشند تا مسافران با خاطره‌ای خوش استان را ترک نمایند.

انتهای پیام
captcha