طرح «ساحل آرامش» در نوروز ۱۴۰۱ بوشهر برگزار شد +عکس
کد خبر: 4045522
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

طرح «ساحل آرامش» در نوروز ۱۴۰۱ بوشهر برگزار شد +عکس

مسئول گروه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اظهار کرد: طرح ساحل آرامش با هدف ایجاد محیطی شاد و با ارائه آموزه‌های دینی در نوروز ۱۴۰۱ برای مسافران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود پارمان، مسئول گروه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر از برگزاری طرح ساحل آرامش خبر داد و گفت: این طرح به همت طلاب جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و با همکاری بنیاد احسان و سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر در نوروز ۱۴۰۱ برای مسافران برگزار شده است و تا ۹فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: طرح ساحل آرامش با موضوع سبک زندگی اسلامی و محوریت قرآن و مهدویت، سعی دارد با فراهم آوردن محیطی شاد برای مسافران و همچنین ارائه محتوای آموزشی دینی به همراه مسابقات و برنامه‌های متنوع بوستان‌های شهر بوشهر را سلامت و از بی اخلاقی مصون نگاه دارد.

حجت‌الاسلام پارمان با اشاره به سه بوستان اصلی بوشهر گفت: بوستان سیادت، مرجان و شغاب هم اکنون مشمول این طرح هستند و برای همه مردم در سنین کودک، نوجوان و بزرگسال برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

مسئول گروه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر ضمن تاکید به استقبال بی‌نظیر مردم از طرح تصریح کرد: با مشاهدات انجام شده و ارزیابی گروه دریافتیم که گروه جهادی مدرسه امام خمینی(ره) بحمدلله در اهداف خود به نتایج مطلوب و بازدهی ۱۰۰ درصد رسیده است.

 

انتهای پیام
captcha