خون شهدا راهگشای مسیر انقلاب اسلامی در منطقه و دنیاست
کد خبر: 4045856
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
استاندار بوشهر:

خون شهدا راهگشای مسیر انقلاب اسلامی در منطقه و دنیاست

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه خون شهدا راهگشای مسیر نظام انقلاب اسلامی در حوزه های گسترده‌تری از منطقه و دنیا بوده و هست گفت: اراده ما برای امنیت کشور، مردم، حفظ و توسعه انقلاب با تقدیم این شهدا استوارتر و مصممتر خواهد شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر، ۱۱ فروردین در آیین تشییع پیکر مامور وظیفه نیروی انتظامی شهید سید نوید موسوی که در مقابله با سارق مسلح در دیلم به شهادت رسید، حضور داشته و با اشاره به جلسات شورای تامین در سال گذشته گفت: این جلسات متمرکز بود بر ایجاد یک امنیت اساسی در استان برای پذیرش میلیون‌ها مهمان و گردشگری که بنا بود وارد استان بشوند.

وی با تاکید بر اینکه محور نظم و امنیت و امور مربوط به تامین حال و جان مسافرین، نیروی انتظامی بوده و هست ادامه داد: بیشترین بار مسئولیت بر این سازمان تعریف و تعیین شده و در طول ۱۵ روز گذشته نیز فرماندهی انتظامی استان و یگان‌های تابع و سایر نیروهای مسلح با تمام توان در میدان حضور داشته و برای حفظ امنیت استان و آرامش مسافرین تلاش کردند.

احمدی‌زاده با اشاره به حضور هزاران نیرو از ارگان‌های مختلف برای برقراری امنیت در استان افزود: نیروی پلیس و ارگان‌های تابع آن و حتی مرزبانی جمهوری اسلامی در جاده‌ها، سواحل و تجمعات استان با اقتدار حضور داشته و اگر مردم استان و مسافرین، نوروز خوبی سپری و تجربه کرده‌اند حاصل زحمات و برنامه‌ریزی ایشان بوده است.

وی ضمن بیان اینکه خون بهای امنیت استان شهیدی است که امروز پیکر مطهرش را تشییع می‌کنیم، تصریح کرد: نیرو‌های مسلح در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در تامین امنیت با هیچ‌کس سر سازش و مماشات ندارند و در مقابل تمامی تهدیدهای داخلی و خارجی با تمام قوا ایستاده و دشمنان را سر جای خودشان نشاندند.

احمدی‌زاده با تبریک و تسلیت شهادت شهید موسوی به خانواده ایشان و نیروی انتظامی گفت: شهید سید نوید موسوی در استان منشأ خدمات و اقدامات موثر در تامین امنیت استان و مهمانان این استان بود و امیدواریم که با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی محشور شود.

استاندار بوشهر در پایان با اشاره به اینکه خون شهدا راهگشای مسیر نظام انقلاب اسلامی در حوزه‌های گسترده‌تری از منطقه و دنیا بوده و هست اظهار کرد: اراده ما برای امنیت کشور، مردم، حفظ و توسعه انقلاب با تقدیم این شهدا استوارتر و مصمم تر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha