پیکر شهید سید نوید موسوی در بوشهر تشییع شد +عکس
کد خبر: 4045859
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

پیکر شهید سید نوید موسوی در بوشهر تشییع شد +عکس

آیین تشییع پیکر مطهر شهید سید نوید موسوی که نهم فروردین در درگیری با سارق مسلح در دیلم به شهادت رسید امروز در مقر نیروی انتظامی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، ۱۱ فروردین ماه طی مراسمی با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و احمد محمدی زاده استاندار بوشهر، تشییع «شهید سید نوید موسوی» مامور وظیفه نیروی انتظامی که 9 فروردین ماه در مقابله با سارق مسلح در دیلم به شهادت رسید، در مقر نیروی انتظامی استان بوشهر برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری ضمن تسلیت به خانواده ایشان و مردم استان بوشهر گفت: شهید موسوی قالو ربنا گفت و در میدان حفظ امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران حضور داشت و مقاومت کرد و جان خود را در این راه گذاشت و خداوند یا وعده حق خویش فرشتگانی برا او نازل کرده و در فضای عرشی مهمان خداست و بهشت از آن اوست و خداوند نیز ولایت و سرپرستی او را دارد.

وی با اشاره به اینکه زیباترین و بهترین عروج انسان از دنیا به آخرت شهادت است ادامه داد: شهید با شهادت خود افتخار ملی، عزت اسلامی، غرور خانوادگی و علو شخصیت فردی در اوج کمال انسانی را کسب می‌کند.

صفایی ضمن تبریک به خانواده ایشان و جامعه نیروی انتظامی بواسطه وجود چنین شخصیت هایی افزود: افتخار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این است که تا سر حد شهادت حافظ امنیت است .

 

انتهای پیام
captcha