کد خبر: 4045913
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از یادمان های خوزستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از یادمان های دفاع مقدس در خوزستان بازدید کرد.

بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از یادمان های خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از یادمان های خوزستان گفت: امسال طبق گزارش هایی که اعلام شده است در هر یادمان بیش از ۲ هزار نفر در روز بازید کننده داشته و این آمار نشان دهنده این است که نسل‌های بعد از شهدا ، راه شهیدا ن را به درستی انتخاب کرده اند.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه افزود: امروز شاهد این هستیم که امن‌ترین کشور در منطقه ، کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مرزهای ما امروز از امنیت کامل برخوردار هستند، امنیتی که بر پایه علم، دانش و فناوری تمام مکانیزه است و خداوند را شاکر هستیم که توانستیم در راه شهدا و در این مسیر با اقتدار تمام حرکت کنیم.

 

انتهای پیام
captcha