تولید 12 اثر تصویری ویژه رمضان از سوی گروه محمد رسول‌الله(ص)
کد خبر: 4046181
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

تولید 12 اثر تصویری ویژه رمضان از سوی گروه محمد رسول‌الله(ص)

سرپرست گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ از تولید 12 اثر تصویری جدید از سوی این گروه ویژه رمضان 1401 خبر داد.

تولید 12 اثر تصویری جدید ویژه رمضان 1401 + عکس

رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و مسئول گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی محمد رسول‌الله(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، به تولید آثار ویژه ماه مبارک رمضان از سوی این گروه اشاره کرد و گفت: در راستای فضاسازی قرآنی در ماه مبارک رمضان به‌ ویژه در رسانه ملی، سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) اقدام به تولید تعدادی آثار هم‌خوانی کرده است.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج محمد رسول‌الله(ص) اظهار کرد: برای رمضان امسال 12 اثر تصویری از آثار «اسماءالحسنی»، «ربّنا» و «دعای یا علی یا عظیم» تولید و آماده رونمایی شده است. این آثار در عتبات عالیات، سوریه و شهرک سینمایی نور تصویربرداری شده است.

تولید 12 اثر تصویری جدید ویژه رمضان 1401 + عکس

قربانی در مورد زمان رونمایی از این آثار اظهار کرد: اولین اثری که رونمایی می‌شود اسماءالحسنی است که از سوی گروه نوجوانان محمد رسول‌الله(ص) و اثر مشترک با گروه بزرگسالان تهیه شده است، همچنین آثار ربنا(ضبط شده در مسجد سهله)، اسماءالحسنی(ضبط شده در حرم‌های حضرت زینب(س) و حضرت رقیه (س)) و دعای یاعلی و یاعظیم (ضبط شده در صحن حضرت زهرا (س) و حرم امیرالمؤمنین) از دیگر آثاری خواهد بود که بزودی از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش خواهند شد.

تولید 12 اثر تصویری جدید ویژه رمضان 1401 + عکس

یادآوری می‌شود، مرحوم حسن صفری علاوه بر حضور در اجرای این آثار، صدابرداری همه آنها را نیز بر عهده داشته است.

انتهای پیام
captcha