مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران درگذشت سردار «عصار» را تسلیت گفت
کد خبر: 4046586
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران درگذشت سردار «عصار» را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی درگذشت سردار «محمدتقی عصار»، رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

سردار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی درگذشت سردار «محمدتقی عصار»، رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت سردار سرافراز و گرانقدر «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب و همکاران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گردید.

بی‌شک آن مجاهد خستگی‌ناپذیر و فرمانده عزیز و ولایی در دوران حیات بابرکت خویش خدمات خالصانه و شایسته‌ای را در راه حفظ ارزش‌ها و تداوم انقلاب اسلامی در مسئولیت‌های مختلف از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به خانواده محترم ایشان، خانواده بزرگ نیروی انتظامی، رئیس محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سایر همرزمان و همسنگرانش در این بنیاد، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن سردار سرافراز و صبر و شکیبایی را برای خانواده محترم‌شان خواهان و خواستارم».

انتهای پیام
captcha