برپایی 42 غرفه رادیو قرآن در میادین مراکز استان‌ها
کد خبر: 4047288
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
مدیر گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن خبر داد:

برپایی 42 غرفه رادیو قرآن در میادین مراکز استان‌ها

احمدی از برپایی غرفه ویژه‌برنامه «بر آستان جانان» و جشنواره صد در 42 میادین مراکز استان‌ها تا 15 ماه مبارک رمضان خبر داد.

غلامرضا احمدیبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلا‌ع‌رسانی رادیو قرآن، غلامرضا احمدی، مدیر گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، دبیر جشنواره صد و کارشناس مجری ویژه‌برنامه افطار این شبکه رادیویی با عنوان «بر آستان جانان»، گفت: با توجه به استقبال بی‌نظیر هموطنان از ویژه‌برنامه بر آستان جانان و جشنواره قرآنی صد، غرفه ویژه‌ای با هدف راه‌اندازی پویش ساده‌خوانی قرآن کریم در 42 میدان اصلی مراکز استان‌ها تا 15 ماه مبارک رمضان، مصادف با فرخنده میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) برپا می‌شود.

وی افزود: «بر آستان جانان» ویژه برنامه افطار رادیو قرآن است که در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران همه روزه از ساعت 15:30 تا اذان مغرب به صورت زنده از میدان آئینی امام حسین (ع) تهران تقدیم مخاطبان می‌شود.

احمدی بیان کرد: جشنواره قرآنی «صد» نیز پویشیست که به همت رادیو قرآن و با هدف نهضت ساده‌خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود که بخشی از این ویژه‌برنامه به این جشنواره اختصاص دارد.

یادآوری می‌شود، «بر آستان جانان» کاری از گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن است که به تهیه‌کنندگی سیدمرتضی جوادی به همراه فاطمه قاسم‌آبادی، سمیرا قنبری، مونا توسلی، فاطمه رحمانی و سمیه خراج و اجرای کارشناسی سید‌مرتضی جوادی و غلامرضا احمدی روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام
captcha