برپایی نمایشگاه کتاب سمنان
کد خبر: 4050048
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

برپایی نمایشگاه کتاب سمنان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برپایی نمایشگاه کتاب در سمنان خبر داد و گفت: این نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان و هفته معلم توسط ناشران بومی و غیر بومی برپا شده و تا شانزدهم اردیبهشت ادامه دارد.

برپایی نمایشگاه کتاب سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز 28 فروردین در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه کتاب سمنان در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان خبر داد و گفت: این نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان و هفته معلم توسط ناشران بومی و غیر بومی برپا شده و تا شانزدهم اردیبهشت ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از سه هزار عنوان کتاب قریب به 100 ناشر در موضوعات مختلف در معرض دید و خرید علاقمندان به فرهنگ مکتوب قرار گرفته و علاقمندان می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با تخفیف تا 30 درصد از این نمایشگاه تهیه نمایند.

به گفته وی؛ کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه کتاب سمنان در موضوعات مختلف علوم قرآنی، فرهنگی هنری، تاریخی، اجتماعی، انقلاب اسلامی، پژوهشی است.

فلاح با بیان اینکه نمایشگاه مذکور همه روزه تا شانزدهم اردیبهشت دائر خواهد بود اظهار کرد: دوستداران کتاب می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 22 از این نمایشگاه در نگارخانه فرهنگ و هنر مجتمع فرهنگی هنری کومش واقع در بلوار قدس دیدن نمایند.

انتهای پیام
captcha