اهدای عضو جوان کرمانی به سه بیمار جان دوباره بخشید
کد خبر: 4051081
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

اهدای عضو جوان کرمانی به سه بیمار جان دوباره بخشید

اهدای کلیه‌ها و کبد سجاد حاج‌حسینی گلوسالاری جوان ۲۸ ساله کرمانی که بر اثر تروما ناشی از تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به سه بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

اهدای عضو جوان کرمانی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، رضا جعفری، مسئول واحد پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گفت: شامگاه، ۳۰ فروردین کلیه‌ها و کبد سجاد حاج‌حسینی گلوسالاری جوان ۲۸ ساله کرمانی که بر اثر تروما ناشی از تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به سه بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

جعفری افزود: این جوان در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری و مرحله رضایت‌گیری اهدای عضو از خانواده این بیمار با حضور این تیم انجام شد و در نهایت دو کلیه بیمار به یک مرد ۳۷ ساله و یک زن ۶۳ ساله در بیمارستان افضلی‌پور پیوند زده شد و کبد او نیز برای پیوند به شیراز ارسال شد.

مسئول واحد پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمان از همکاری خانواده سجاد حاج‌حسینی گلوسالاری و تلاش و زحمات مسئول واحد فراهم‌آوری و هماهنگ کنندگان این واحد، تیم‌های پزشکی، پرستاری آی‌سی‌یو ۲ و اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر، تیم‌های جراحی، بیهوشی، پرستاری بخش پیوند و اتاق عمل پیوند بیمارستان افضلی پورقدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha