برگزاری دوره‌های قرآنی ویژه خانواده زندانیان کرمانشاه
کد خبر: 4051940
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

برگزاری دوره‌های قرآنی ویژه خانواده زندانیان کرمانشاه

مددکار انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه از برگزاری دوره‌های قرآنی ویژه خانواده زندانیان کرمانشاه خبر داد و گفت: این دوره‌ها شامل آموزش‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم است که با حضور اساتید قرآنی برگزار خواهد شد.

دوره‌های قرآنی ویژه خانواده زندانیان

احسان کریمی، مددکار انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره‌های آموزش قرآن ویژه خانواده زندانیان خبر داد و اظهار کرد: قصد داریم تا در طول سال‌جاری چند دوره قرآنی ویژه خانواده زندانیان برگزار کنیم و هدف از برگزاری این دوره‌ها ایجاد بستر انس بیشتر با قرآن کریم است.

وی افزود: یکی از اهداف مهم برپایی دوره‌های مذکور فراهم کردن مقدماتی است تا بتوانیم زمینه آموزش‌های تخصصی در سطوح بالاتر ویژه خانواده زندانیان را فراهم کنیم چرا که آشنایی با قواعد روخوانی و روانخوانی زمینه صحیح و روان‌خوانی قرآن را فراهم می‌کند.

کریمی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی تأثیرگذارترین فعالیت در حوزه زندان‌ها است، گفت: با تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

مددکار انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: قرآن کریم شیوه‌های برتر زندگی را به انسان می‌آموزد که ایجاد صبر در برابر مشکلات و سختی‌ها از جمله آن‌ها است.

انتهای پیام
captcha