اعلام فراخوان ارسال مقاله به همایش «جهادگران تبیین» در کردستان
کد خبر: 4052539
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

اعلام فراخوان ارسال مقاله به همایش «جهادگران تبیین» در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری همایش «جهادگران تبیین» به همت اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در سطح استان خبر داد و گفت: فراخوان ارسال مقاله به این همایش از امروز، ششم اردیبهشت‌ماه در سطح استان کردستان آغاز شد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همایش «جهادگران تبیین» به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در سطح استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی از اعلام فراخوان ارسال مقاله به همایش علمی «جهادگران تبیین» از امروز، ششم اردیبهشت‌ماه در سطح استان کردستان خبر داد و افزود: موضوع محوری ارسال مقاله به این همایش «برای جهاد تبیین در کردستان چه باید کرد؟» بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: دانشجویان، طلاب، دانش‌آموزان و سایر اقشار مختلف جامعه تا 31 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند که مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

وی به شرایط ارسال مقاله اشاره کرد و گفت: هر مقاله باید دارای عنوان، چکیده، مقدمه، متن اصلی، نتیجه‌گیری، فهرست منابع باشد و حداکثر در شش صفحه A4 تایپ شده باشد و مشخصات فردی نیز کامل در آن درج شده باشد.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: شرکت‌کنندگان باید مقالات خود را به آدرس الکترونیکی eslami.sanandaj@gmail.com و یا آدرس پستی سنندج، خیابان امام خمینی(ره)، رو به روی خانه کُرد با کدپستی 6613652365 ارسال کنند.

وی در پایان یادآور شد: صاحبان مقالات برگزیده به همایش «جهادگران تبیین» در مراسمی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha