کتابی درباره اهمیت و جایگاه قبله اول اسلام
کد خبر: 4053070
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
روی میز مطالعه/ «بیت‌المقدس، معراجگاه پیامبر(ص)»

کتابی درباره اهمیت و جایگاه قبله اول اسلام

کتاب «بیت‌المقدس، معراجگاه پیامبر(ص)» کتابی به قلم اعظم محسنی فاضل از مادران شهداست که به بیت‌المقدس و اهمیت و جایگاه آن بر اساس آیات قرآن، منابع و متون روایی پرداخته است.

بیت المقدس، معراجگاه پیامبر

به گزارش ایکنا، کتاب «بیت المقدس، معراجگاه پیامبر(ص)» عنوان کتابی به قلم اعظم محسنی فاضل است که در ۱۱۲ صفحه توسط توسط انتشارات مرسل در کاشان چاپ و روانه بازار نشر شده است.

اعظم محسنی فاضل، نویسنده این کتاب و مادر شهید در این کتاب به بیت‌المقدس و اهمیت و جایگاه آن بر اساس آیات قرآن، منابع و متون روایی پرداخته و در چهار فصل به بنای بیت‌المقدس، امامت و زمامداری مسجدالاقصی، دلایل قرآنی و تاریخی اشغال فلسطین و بیت‌المقدس و قدس امروز اشاره کرده است.

در کتاب «بیت‌المقدس، معراجگاه پیامبر(ص)» سخنان بزرگان در رابطه با قدس جمع‌آوری شده است. همچنین به سرگذشت مسجدالاقصی و جایگاه آن و قدس و حوادث معاصر و اینکه روز قدس روز احیای اسلام و شکست‌ناپذیری اسلام است اشاره دارد.

«چگونگی معماری و ساخت بیت‌المقدس به فرمان خدا»، «معرفی تابوت عهد»، «معرفی قبه معراج و علت تقدس آن»، «تبیین برکت مادی و معنوی بیت‌المقدس»، بررسی روایی مکان مسجدالاقصی که در زمین است یا در آسمان، بررسی مباحث قدس امروز و تبیین و تشریح اینکه صهیونیسم کیست و… از جمله عناوینی است که نویسنده در کتاب «بیت‌المقدس، معراجگاه پیامبر (ص)» به آن اشاره کرده و پرداخته است.

کتاب «بیت‌المقدس، معراجگاه پیامبر(ص)» اثر اعظم محسنی فاضل را انتشارات مرسل کاشان در ۱۱۲ صفحه و با شمارگان ۵۰۰ نسخه چاپ و روانه بازار نشر کرده است.

انتهای پیام
captcha