روز قدس توطئه فراموشی مسئله فلسطین را نقش بر آب کرده است
کد خبر: 4053503
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

روز قدس توطئه فراموشی مسئله فلسطین را نقش بر آب کرده است

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه‌های دشمنان در به فراموشی سپرده شدن مسئله فلسطین، گفت: راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان در فراموشی مسئله فلسطین را نقش بر آب کرده است.

حجت الاسلام هاشم نیازی، عضو خبرگان رهبریبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، جمعه، نهم اردیبهشت در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی الغدیر خرم‌آباد، اظهار کرد: روز قدس یادگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است و این کلام امام راحل(ره) امروز جهان را فرا گرفته است.

وی افزود: یک گفتمان جدید انقلابی فعال پرشور صدای مظلومیت فلسطین را به جهان می‌رساند و انشالله نماز جمعه را در مسجدالاقصی برپا کنیم.

آیت‌الله نیازی با تأکید بر اینکه خداوند متعال ساعت‌های آخر آخرین جمعه ماه رمضان به تعداد کسانی که در ماه رمصان آمرزیده است، انسان‌ها را می‌آمرزد، اضافه کرد: در آخرین ساعات امروز به یاد اموات، شهدا باشیم و این فرصت را به بطالت نگذرانیم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأکید روایات بر دعای سحر، گفت: در دعای سحر حاجت دنیایی نیست ما می‌گوییم خدایا ما از تو می‌خواهیم ذره‌ای از جمالت را به ما عطا کن تا دل ما روشن شود.

وی با بیان اینکه یکی از توطئه‌های دشمنان به فراموشی سپرده شدن مسئله فلسطین است و دشمن می‌خواهد گفتمان غلط خود را به جهان تحمیل کنند، اظهار کرد: روز قدس توطئه‌های دشمنان اسلام در به فراموشی سپردن فلسطین را نقش بر آب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در فرازهای پایانی دعای سحر خدا را به حق پیغمبر قسم می‌دهیم که از صفات، جمال و عظمتش نصیب ملت ما کند، افزود: در بخش دیگری از این دعا خدا می‌خواهیم که خداوند به حق چهارده معصوم ذره‌ای از صفاتش را به ما عطا کند.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر عیدی‌بیرانوند، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در بوسنی و هرزگوین نیز در سخنرانی پایان راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد، گفت: رژیم صهیونیست اسرائیل، رژیمی قانون‌شکن و متجاوز است که تکیه بر دنیا‌ی استکبار دارد.

وی مبارزه با ظلم برای اصلاح جامعه را سنت جامعه اسلامی دانست و با بیان اینکه وحدت مهمترین عنصر امت اسلامی است، افزود: وحدت، پیام قرآن است بنابراین اگر جایی اختلافی وجود دارد باید اصلاح‌گری کنیم و اگر اصلاح صورت نگرفت باید مقاومت و مبارزه انجام شود تا فرمان خدا اجرا شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور بوسنی و هرزگوین، شرمندگی در روز قیامت را از شدیدترین عذاب‌های الهی برشمرد و تصریح کرد: اگر لعنت بر اسرائیل فرستاده می‌شود به این دلیل است که اهل تجاوز است و حقوق بندگان خدا را نادیده گرفته است.

حجت‌الاسلام عیدی بیرانوند، ضرورت بهره‌گیری هرچه بیشتر از فرهنگ شهدا را یادآور شد و افزود: اگر کسی صدای مسلمانی شنید و به دادش نرسید، مسلمان نیست.

انتهای پیام
captcha