دوره آموزشی «خبرنگار قرآنی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4053762
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

دوره آموزشی «خبرنگار قرآنی» برگزار می‌شود

سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در چارچوب اجرای سند راهبردی توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآن‏‏‎‏‏‏‏‏، دوره آموزشی «خبرنگار قرآنی» را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

دوره آموزشی «خبرنگار قرآنی» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از خوزستان، این دوره آموزشی نیمه دوم اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد و فعالان قرآنی، مربیان قرآنی، مدیران موسسات قرآنی، دانشجویان علاقه‌مند و مدیران کانون‌های مساجد تا 16 اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به آدرس https://qurani.jdereg.ir/ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدت زمان این دوره 40 ساعت می‌باشد و هزینه شرکت در آن جهت صدور مدرک،‏ مبلغ 60 هزار تومان است. مدرک از سوی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی صادر خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این دوره زیر نظر استادان برجسته، مهارت‌های نظری و عملی در زمینه خبرنگاری از جمله خبرنگاری قرآنی را کسب خواهند کرد و در صورت فعالیت مستمر در دوره‌های تکمیلی پیشرفته، امکان جذب این افراد در خبرگزاری ایکنا وجود دارد.

از جمله اهداف و کارکردهای این طرح می‌توان به تقویت استعدادهای بالقوه و فراهم کردن بستر رسانه‌های معارفی برای علاقه‌مندان، شناسایی الفبای خبر و آموختن اصول اولیه تولید محتوای رسانه‌ای، آموختن اصول مقدماتی خبرنگاری و خبرنویسی در فضای مجازی، توانایی انجام و تنظیم مصاحبه و آشنایی با جامعه قرآنی، اشاره کرد.

متقاضیان شرکت در این دوره برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتیwww.isqa.ir مراجعه و یا با شماره تماس 02167612351 (تلفن دبیرخانه)‌ و شماره واتساپ 09018995972 ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام
captcha