شهیدی که دستمزد کارش را به فقرا می‎داد
کد خبر: 4053990
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

شهیدی که دستمزد کارش را به فقرا می‎داد

برنامه‌ «روایت عاشقی» در سحرگاه بیست‌ونهمین روز از ماه مبارک رمضان به روایت زندگی شهید غلام‌حسین اسدی از زبان مادر این شهید والامقام پرداخت.

شهید غلامحسین اسدیبه گزارش ایکنا از لرستان، بسیج رسانه استان لرستان به‌‌مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «روایت عاشقی» با موضوع شهدای استان لرستان و کشور کرده است.

در این برنامه که با همکاری کمیته شاهد و ایثارگر کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان، بسیج رسانه لرستان و محسن مرادی، فیلمساز و کارگردان دفاع مقدس لرستانی تهیه شده است، هر سحر از ماه مبارک رمضان یک شهید از شهدای دوران دفاع مقدس در قالب بیان خاطراتی از زبان والدین و خانواده شهدا معرفی می‎‏شود که در سحرگاه بیست‌ونهمین روز از ماه مبارک رمضان روایتی از زندگی و شهادت شهید غلام‌حسین اسدی از زبان مادر این شهید نقل شده است.

مادر شهید غلام‌حسین اسدی در بیان خاطراتی از فرزندش، گفت: غلام‌حسین خیلی پسر با محبت، باایمان و مهربانی بود و همیشه به نیازمندان کمک می‌کرد.

وی افزود: یکی از بستگان ما خیلی نیازمند بود و غلام‌حسین چون آن موقع پول چندانی نداشت از پدرش خواست تا به آن فامیل کمک کند و وقتی پدرش به او گفت خودت به آن فرد کمک کن غلام‌حسین گفت من الان پول چندانی ندارم که بتوانم به او کمک کنم.

این مادر شهید گفت: غلام‌حسین برای اینکه بتواند به آن فامیلمان که محتاج بود کمک کند از پدرش خواست که در کارهایش به او کمک کند و در مقابل پدرش به او دستمزد بدهد و پدرش نیز پذیرفت و غلام‌حسین پولی را که پدرش به‌عنوان دستمزد کار کردنش به او پرداخت می‌کرد را به آن فامیل می‌داد.

انتهای پیام
captcha