برگزاری پویش «معلم خوب» در قزوین
کد خبر: 4054465
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

برگزاری پویش «معلم خوب» در قزوین

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین از اجرای برنامه و پویش‌های متنوعی از جمله پویش معرفی معلم خوب، دلنوشته‌ای به معلم عزیزم و تقدیم شاخه گل در هفته معلم در سطح مدارس قزوین خبر داد.

پویش معلم خوب

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانش‌آموزی، ابراهیم رسولی‌فر، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین، با اشاره به گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: ارزش، اهمیت و نقش معلم و معلمی در جامعه بر کسی پوشیده نیست و انسان‌سازی از مهمترین این نقش‌ها به شمار می‌رود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین با اشاره به اینکه قوی‌ترین انگیزه در معلمین شوق انسان‌سازی است، بیان کرد: معلم‌ بودن و معلمی کردن یک هنر است که با عشق و علاقه از طرف انسان‌های خاص به دیگران منتقل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تنها عده معدودی از انسان‌ها هستند که همه وجودشان سرشار از سازندگی است که این افراد عاشق تربیت هستند و قوی‌ترین انگیزه در آن‌ها، سوز و شوق انسان‌سازی است. این افراد، از هدایت فردی به شادی و خرسندی دست می‌یابند.

رسولی‌فر گفت: اساس فرهنگ، تفکر و شناخت بشری در خواندن، نوشتن، آموزش و سخن گفتن است و آنچه که به انسان پروبال می‌دهد و او را از سایر موجودات ممتاز و برجسته کرده همین چند مورد است.

وی در خصوص ارزش و مقام معلم و معلمی اشاره کرد: در ارزش و اهمیت و مقام معلم و معلمی همین بس که پروردگار عالم، اولین معلم بشریت است و ما باید همواره ممنون و مدیون معلمان عزیز باشیم.

این مسئول تأکید کرد: برنامه و پویش‌های متنوعی از جمله پویش معرفی معلم خوب، دلنوشته‌ای به معلم عزیزم و تقدیم شاخه گل در هفته معلم از طرف سازمان بسیج دانش‌آموزی برنامه‌ریزی شده است که در طول این هفته در سطح مدارس با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha