معلم همواره برای دانش آموزان الگو است
کد خبر: 4054478
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:

معلم همواره برای دانش آموزان الگو است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: معلمان باید شخصیت، ادب و‌ احترام را در کلاس‌های درسی خود دایر کنند.

معلم

به گزارش ایکنا از زنجان، آیین بزرگداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تجلیل از معلمان مدارس سما زنجان با حضور معلمان، مسئولان آموزش‌وپرورش و دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد.

در این مراسم احمد نقیلو ضمن تبریک روز معلم از زحمات این قشر فرهیخته قدردانی کرد و با یادآوری مسئولیت سنگین آموزگاران و معلمان در مدت شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: معلم برای دانش‌آموزان همواره به‌ عنوان یک الگوی ارزشمند مطرح است و بیشترین میزان تاثیرگذاری در دانش‌آموزان را دارد و دانش‌آموزان از معلمان بیش از والدین حرف شنوی دارند. معلمان باید شخصیت، ادب و‌ احترام را در کلاس‌های درسی خود دایر کنند.

وی با بیان اینکه مدارس دانشگاه آزاد اسلامی قصد معرفی روش جدیدی برای تعلیم و تربیت دارند، به تاسیس مدارس ویژه دانشگاه آزاد تحت عنوان بوستان‌های تربیت اشاره کرد و تصریح کرد: این مدارس با ایجاد سیستم آموزشی نوین و فضای بزرگتر برای دانش‌آموزان روشی جدید و نوین در عرصه آموزش‌وپرورش ایجاد خواهد کرد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مجید نقیلو ضمن یادآوری اینکه معلمان، دبیران و متولیان آموزش مسئولیت سختی در مدت شیوع بیماری کرونا داشتند، اضافه کرد: کرونا فرصتی شد که اولیا سختی کار معلمان را درک کنند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: معلم مجاهد جهاد تبیین است و معنا ندارد در آموزش و پرورش فکری برای جهاد تبیین نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مخاطبان اصلی جهاد تبیین آموزش و‌ پرورش و آموزش عالی است. در حال حاضر دشمن می‌خواهد هویت ایرانی و اسلامی ما را بگیرد و با حمله بی‌امان شروع کرده که حس امید را کشته و تحقیر را زنده کند تا ما را از مولفه‌های زیستی خود متنفر سازد.

انتهای پیام
captcha