تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی سردشت
کد خبر: 4054908
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی سردشت

فرمانده سپاه سردشت از خانواده شهید عابدی و امین‌پور از شهدای فرهنگی این شهرستان تجلیل کردند.

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی سردشتبه گزارش ایکنا ازآذربایجان غربی، سرهنگ قاسم نصیری، فرمانده سپاه سردشت، به مناسبت گرامیداشت روز معلم با خانواده شهیدان فرهنگی جلال امین‌پور و شهید عزیز عابدی دیدار و از ایشان تجلیل کرد.

فرمانده سپاه سردشت در این دیدار با اشاره به جایگاه معلمی اظهار کرد: روز معلم به مناسبت شهادت مرتضی مطهری به نام روز معلم نام‌گذاری شده است که وی نمونه والای علم برای دانش‌آموزان و اسوه ایثار و شهادت است.

سرهنگ قاسم نصیری افزود: معلمان از سرمایه‌های عظیم اجتماعی یک جامعه محسوب می‌شوند و در صورت بها نهادن به جایگاه آنها بسیاری از مشکلات تربیتی جامعه حل شده و از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: معلمان با دلسوزی و روحیه خستگی‌ناپذیر در مسیر آموزش علم و دانش به دانش‌آموزان نهایت تلاش را انجام می‌دهند تا نعمت علم و دانش را به همگان هدیه دهند.

 فرمانده سپاه سردشت عنوان کرد: برای اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود معلمان بهترین افرادی هستند که می‌توانند چنین کاری را انجام دهند .

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه سردشت نیز در این دیدار گفت: معلمین در فرایند تعلیم و تربیت نسل امروز رسالتی خطیر بر دوش دارند و باید در این زمینه به شاخص‌های تربیتی در کنار تحصیل توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام حمزه صحیحی با تأکید بر اینکه باید علم و اخلاق در کنار هم رشد یابد، افزود: باید نسلی مومن، متعهد، توانمند، ماهر  انقلابی تربیت نموده و تحویل جامعه دهیم تا در آینده ای نزدیک اداره کشور را به دست بگیرند.

وی با اشاره به جایگاه و نقش معلم در سطح جامعه تاکید کرد: پویایی و رشد یک جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های صادقانه این قشر است که با فداکاری و کرامت والای انسانی در راه تربیت نسل جدید تلاش می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha