ضرورت برخود جدی با اخلالگران اقتصادی
کد خبر: 4054968
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

ضرورت برخود جدی با اخلالگران اقتصادی

امام جمعه شهرستان انار گفت: دولت سیزدهم تاکنون موفقیت‌های خوبی داشته اما انتظار ملت ایران این است که دولت انقلابی مشکلات معیشتی و گرانی‌های به وجود آمده را کنترل کرده و با اخلالگران اقتصادی و محتکران به شدت برخورد کند.

حجت‌ الاسلام حسن منتظری امام جمعه انار

به گزارش ایکنا از کرمان حجت‌الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان انار بیان کرد: ماه مبارک رمضان که در حقیقت ماه رزمایش و تمرین بندگی و عبودیت خداوند متعال بود تمام شد و امیدوارم از این به بعد در میدان جهاد اکبر و مبارزه با هوای نفسانی نیز موفق باشیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بارها و بارها رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) به این نکته اشاره کردند که قدرت آمریکا رو به افول است و نباید به آن‌ها دل بست، گفت: امروز با از دست دادن برتری نظامی در جهان، داشتن بالاترین آمار خودکشی در دنیا و در جریان جنگ اوکراین وغیره افول آمریکا قابل مشاهده است.

حجت‌الاسلام منتظری با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم تاکنون موفقیت‌های خوبی داشته ‌است اما انتظار ملت ایران این است که دولت انقلابی مشکلات معیشتی و گرانی‌های به وجود آمده را کنترل کرده و با اخلالگران اقتصادی و محتکران به شدت برخورد کند.

امام جمعه انار با تبریک هفته هلال‌احمر به همه فعالان این عرصه که بی‌منت به مردم خدمت می‌کنند، گفت: هلال‌احمر در همه حوادث پیشتاز و بدون منت در خدمت مردم است. زحمات این عزیزان در حوادث مختلف سیل‌ها، زلزله‌ها و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا هرگز فراموش نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha