برگزاری محفل «مشق عشق» در سمنان
کد خبر: 4055435
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

برگزاری محفل «مشق عشق» در سمنان

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، محفل «مشق عشق» برگزار و از استادان و معلمان خوشنویسی این انجمن تجلیل شد.

برگزاری محفل «مشق عشق» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز 18 اردیبهشت در محفل مشق عشق و تجلیل و تکریم استادان و مربیان خوشنویسی بر ضرورت ارائه برنامه های جدید و نوآورانه توسط انجمن خوشنویسان سمنان تاکید کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید به فعالیتهای موثر فرهنگی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه فعالیتهای موثر فرهنگی هنری را باید کارشناسان و افراد با تجربه در این رشته معرفی کنند افزود: انجمن خوشنویسان انجمنی با ثبات و مستقل از دولت و در عین حال همیشه همراه و در کنار دولت فعالیت داشته است.

به گفته فلاح؛ معلمان خوشنویسی نیز همیشه معلم اخلاق بوده و این انجمن برای توسعه هنر خوشنویسی و آشنا کردن بیشتر افراد جامعه به هنر خوشنویسی طرحهای جامعی را باید ارائه دهد و ارشاد اسلامی نیز با انجمن نهایت همکاری را خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه در دوران شیوع کرونا شاهد مشکلاتی در فعالیتهای فرهنگی هنری از جمله تعطیلی کلاس‌های خوشنویسی بودیم گفت: از امروز انجمن خوشنویسی سمنان به صورت رسمی به عرصه فعالیت بازگشت.

در این مراسم که معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی هنری حضور داشتند از استادان و معلمان انجمن خوشنویسان سمنان به مناسبت هفته معلم تجلیل شد.

همچنین در محفل مشق عشق ۱۰ تن از استادان و معلمان خوشنویسی توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و سایر مسئولان تجلیل و تکریم شدند.

هیات مدیره انجمن خوشنویسان سمنان متشکل از پنج عضو اصلی، سه عضو علی البدل و یک بازرس است و در انتخابات اخیر این انجمن حسن آبیار، حمیدرضا پارسا، علی حافظی، زمان حمیدی پور و مهین درویش به عنوان اعضای اصلی، کیوان شربتدار، منصوره نیک‌اندیش و داود هراتیان به عنوان اعضای علی‌البدل و حسن بناییان به عنوان بازرس انجمن خوشنویسان شعبه سمنان انتخاب و معرفی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha