زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان هیرمند تأمین شد
کد خبر: 4055537
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان هیرمند تأمین شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند گفت: پنج هکتار زمین برای اجرای سه سال نخست طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان تأمین شد.

رئی اداره راه و شهرسازی هیرمندبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، محمد علی فقیهی، رئیس اداره راه‌وشهرسازی شهرستان هیرمند با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یکی از برنامه‌های مهم دولت به شمار می‌رود که نقش موثری در بهبود بازار مسکن و خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه دارد، اظهار کرد: این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان موضوع تعیین تکلیف زمین‌ها برای اجرای این طرح را در اولویت کاری خود قرار داد که نتیجه آن تأمین زمین برای اجرای سه سال نخست طرح در کوتاه‌ترین زمان بود.

وی، تعداد ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان هیرمند را ۲۹۰ نفر ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر برعهده بنیاد مسکن است، این اداره تاکنون اقدام به واگذاری یک و نیم هکتار زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت ۱۱۶ واحد مسکونی در سال نخست اجرای طرح کرده است. 

فقیهی بیان کرد: همچنین به منظور اجرا و واگذاری هر چه سریع‌تر واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان جلسات متعدد با مسئولان ادارات آب، برق، گاز و شهرداری برگزار و هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات زیر‌بنایی همزمان با ساخت واحدها صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha