بیت آیت‌الله شفیعی پیام تقدیر صادر کرد
کد خبر: 4055578
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

بیت آیت‌الله شفیعی پیام تقدیر صادر کرد

بيت آیت‌الله شفیعی در پیامی از مقام معظم رهبری و افرادی که در مراسم مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی حضور داشتند تقدیر کرد.

تشکر

به گزارش ایکنا از خوزستان، بيت آیت‌الله شفیعی در پیامی از مقام معظم رهبری و افرادی که در مراسم مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی حضور داشتند تقدیر کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بیش از چهل روز از ارتحال عالم وارسته و مجاهد نستوه  «حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی» گذشت، اما تلخی و سختی این مصیبت بزرگ همچنان پابرجاست. اقتضای تعبد و بندگی تسلیم و رضا به مشیت الهی است.
بی تردید پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین و ارزنده ترین التیام در این مصیبت بزرگ می‌باشد. مراتب تقدیر و سپاس خود را از معظم له، مراجع عظام تقلید، مقامات کشوری و استانی و کلیه عزیزانی که با پیام‌ها و تماس‌ها و حضورشان در مراسم با شکوه تشییع و بزرگداشت آن فقید سعید موجب تسلای خاطر بازماندگان شده‌اند، اعلام می‌داریم.
 همچنین از همه عزیزانی که در برگزاری هر چه بهتر این مراسم در سطح استان خوزستان و سایر نقاط نهایت تلاش و همکاری و مساعدت را به عمل آوردند صمیمانه تشکر می‌نماییم.
 ان شاءالله خداوند متعال روح مطهر مرحوم حاج سیدمحسن را با اولیای خود محشور فرموده و به همه ارادتمندان و سوگواران فراق ایشان صبر و اجر و مزید توفیقات عنایت فرماید. والسلام علیه یوم ولد و یوم مات و یوم یبعث حیا و علی جمیع عبادالله الصالحین.

بیت حضرت آیت الله شفیعی

 

انتهای پیام
captcha