اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده همه شهدای ابهر
کد خبر: 4055791
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
​رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابهر خبر داد

اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده همه شهدای ابهر

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر از اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده معظم همه شهدای این شهرستان در سال جدید خبر داد.

طرح سپاس

ابوالفضل زمانی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: امروز عزت، آبرو و سربلندی کشور به برکت خون شهدا است و همه باید در راستای اهداف مقدس شهدا گام برداریم چراکه همه ما آنچه داریم از برکات وجود شهدا است.

وی با اشاره به اجرای طرح سپاس در ابهر، گفت: طرح سپاس و دیدار با خانواده معظم شهدای ابهر برای ۱۶۸ خانواده معظم شهدا در این شهرستان پیش‌بینی شده است که از این تعداد، ۲۶ دیدار در روستا و ۱۴۲ دیدار در شهرها است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر با بیان اینکه اجرای این طرح از سال جدید شروع شده، تصریح کرد: دیدارهای پیش‌بینی شده در روستاهای ابهر انجام شده و در شهرها نیز ادامه دارد که تلاش می‌کنیم تمام این دیدارها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح قرار است با همه والدین و همسران معظم شهدا دیدار شود، ادامه داد: مسئولان سپاه شهرستان ابهر نیز در دیدار با خانواده‌های شهدا همکاری دارند.

زمانی با بیان رضایت خانواده‌‌‌ها از اجرای این طرح، افزود: در این دیدارها خانواده‌‌های معظم شهدا مسائل و مشکلات  خود را مطرح می‌کنند که اغلب مشکلت در حوزه درمانی است.

وی با اشاره به اینکه مردم ابهر همواره ولایت‌مداری و وفاداری خود به انقلاب را به اثبات رسانده‌اند، خاطرنشان کرد: شهرستان ابهر ۴۰۰ شهید، ۸۶۲ جانباز و ۹۵ آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

انتهای پیام
captcha