نهمین اهدای عضو در یزد به نام همسر شهید ثبت شد
کد خبر: 4055927
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

نهمین اهدای عضو در یزد به نام همسر شهید ثبت شد

نهمین اهدای عضو سال‌جاری در استان یزد به نام مرحومه معصومه اسلامی نصرت‌آبادی، همسر شهید اسلامی به ثبت رسید و نجات‌بخش جان بیماران نیازمند شد.

نهمین اهدای عضو در یزد به نام همسر شهید ثبت شدبه گزارش ایکنا از یزد، نهمین اهدای عضو سال‌جاری در استان یزد به نام معصومه اسلامی نصرت‌آبادی، همسر شهید بزرگوار عباسعلی اسلامی به ثبت رسید و نجات‌بخش جان بیماران نیازمند شد.

به گفته پورشمسی، رئیس اداره فراهم آوری اعضای دانشگاه علوم پزشکی یزد، مرحومه معصومه اسلامی نصرت آبادی57 ساله اهل و ساکن یزد که به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای خود را به بیماران نیازمند اهدا کرد.

پورشمسی بیان کرد: کبد و کلیه‌های این بیمار با رضایت خانواده‌اش در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند داده شد و با فداکاری خانواده این ایثارگر نهمین اهدا عضو سال جاری در استان یزد به ثبت رسید.

به همین مناسبت، محمدصالح جوکار، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پیام تسلیتی آورده است: «شهادت واژه‌ای مقدس است و بی‌شک بالاترین جایگاه‌ها نزد خداوند مربوط به شهیدانی است که در راه خدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از دین و مردم عزیزترین دارایی خود که جانشان بود را اهدا کردند.

در این بین اما جایگاه مادران و همسران شهدا که فرزندان و همسران خود را در راه تعالی اسلام فدا کردند و پس از شهادت آنها با ایمان و عزم راسخ خود،‌ تداوم بخش راه آنها در دفاع از ارزش‌های دینی و الهی بودند نیز بی‌شک در نزد پروردگار متعال بسیار ارزشمند است.

اینجانب درگذشت معصومه اسلامی همسر بزرگوار شهیدعباسعلی اسلامی را که با اهدا اعضا بار دیگر عظمت، ایثار و فداکاری خانواده معزز شهدا را اثبات کرده و به بیماران زندگی دوباره بخشید را به خانواده مکرم آن مرحومه تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی ایشان با صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha