هیئات‌ مذهبی نقش قابل توجهی در تحقق جهاد تبیین دارند
کد خبر: 4056166
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

هیئات‌ مذهبی نقش قابل توجهی در تحقق جهاد تبیین دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، موج آفرینی و تاثیر گذاری را رسالت بزرگ هیئات مذهبی دانست و گفت: هیئت‌های مذهبی نقش قابل توجهی در تحقق جهاد تبیین دارند.

هیئات‌ مذهبی نقش قابل توجهی در تحقق جهاد تبیین دارند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان عصر روز گذشته 20 اردیبهشت در نشست هم‌اندیشی اقشار تأثیر گذار فرهنگی شامل مبلغان، هیئت‌های مذهبی و مداحان بخش بسطام با اشاره به اینکه امام رضا (ع) می‌فرمایند رحمت خدا به بندگانی که احیاگر امر ما هستند که منظور ایشان از احیاگری این است که بتوانیم در جامعه تحول ایجاد کنیم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از ۳۰ مرتبه در شش‌ماه اخیر به موضوع جهاد تبیین اشاره کردند و لذا باید این موضوع به صورت عملی در بیاید نه اینکه در نشست‌ها مدام مطرح شود و هیچ فایده‌ای نیز نداشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هیئات‌ مذهبی در راستای تحقق موج‌آفرینی در جامعه و جامه عمل پوشاندن به دغدغه‌های امام زمان (عج) نقش بسیاری دارند اظهار کرد:  اما باید از خودمان بپرسیم که احیای امر امام زمان (عج) برای هیئات‌ مذهبی چه معنایی دارد؟ آیا صرفاً به برگزاری نشست‌ها ختم می‌شود؟

وی ادامه داد: هیئات‌ در قبل از انقلاب اسلامی که حکومتی برنیامده از اسلام بود و در دوران انزوا بودیم، اینگونه بودند که هیئات‌ صرفاً برای روضه و گریستن بودند اما امروز این‌طور نیست که کسی بگوید به ما ارتباطی ندارد که در این راستا امروز هیئات رسالت‌هایی دارد که به یک هیئت و مسجد خلاصه نمی‌شود و لذا باید به موج‌آفرینی، تأثیر گذاری و جریان سازی بپردازد تا بتواند کاری را صورت دهد.

انتهای پیام
captcha