مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «تبیین موشن‌گرافیک» تمدید شد
کد خبر: 4056172
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
تا 31 اردیبهشت؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «تبیین موشن‌گرافیک» تمدید شد

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی «تبیین موشن‌گرافیک» تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

جشنواره ملی «موشن‌گرافیک تبیین» در لرستانمنصور احمدی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به تمدید دوباره ارسال آثار به جشنواره ملی تبیین موشن‌گرافیک، گفت: این جشنواره ملی با هدف تولید آثار آموزشی، پژوهشی و تبلیغی به‌صورت خلاقانه و الهام‌بخش هنری با موضوع قرآن و عترت به‌منظور تبیین فرهنگ ناب اسلامی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش شامل تمامی موضوعات حوزه قرآن و عترت و معارف اسلامی و بخش ویژه نهج‌البلاغه آموزش و تبیین معارف نهج‌البلاغه، خطبه‌ها و حکمت‌ها برگزار می‏‌شود، افزود: شرکت برای همه هنرمندان حرفه‌ای، هنرجویان و علاقه‌مندان به هنر موشن‌گرافیک در جشنواره ملی تبیین فراهم است و آثار باید با ایده‌های نو و به دور از هرگونه کپی‌برداری تولید شود و هر شرکت‌کننده مجاز است با در نظر گرفتن موضوعات جشنواره آثار خود را بر روی لوح‌های فشرده یا از طریق روش‌های ارسال ذکر شده در ذیل، جداگانه به نشانی جشنواره ارسال کند.

احمدی اضافه کرد: از مقررات این جشنواره می‌توان به مواردی از جمله اینکه حداقل مدت زمان آثار ارسالی یک دقیقه و حداکثر ۱۰ دقیقه باشد و تعداد آثار نامحدود بوده و هنرمندان می‌توانند هر تعداد اثر با موضوع مرتبط به دبیرخانه ارسال کنند. ارسال‌کننده اثر موشن‌گرافیک به جشنواره ملی تبیین به‌عنوان صاحب امتیاز اثر شناخته خواهد شد از این‌رو رعایت تمامی حقوق مادی و معنوی هنرمندان مؤثر در تولید اثر ارسالی از سوی ارسال‌کننده اثر ضروری است و ارسال‌کننده اثر پاسخگوی حقوقی شکایت‌های احتمالی بوده و دبیرخانه جشنواره در قبال آن مسئولیتی نخواهد داشت. آثار تولید شده در سال‌های ۹۸ به بعد می‌توانند در جشنواره شرکت کنند و آثار ارسالی به دوره‌های گذشته جشنواره پذیرفته نخواهند شد و دبیرخانه جشنواره پس از اعلام نتایج و اهدا جوایز حق انتشار آثار را از طریق ابزارهای ارتباطی برای خود، با ذکر نام صاحب اثر، محفوظ می‌داند.

وی گفت: تصمیم‌گیری درباره موارد پیش‌بینی نشده در این آیین‌نامه بر عهده دبیرخانه جشنواره است، ارسال تصویر کارت ملی به انضمام شماره تماس صاحب اثر به همراه اثر الزامی است و به آثار ارسال شده پس از پایان مهلت اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

احمدی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار که قبل از این تا 20 اردیبهشت تعیین شده بود تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری تمدید شده و داوری و انتخاب آثار تا اواسط خردادماه امسال انجام می‎شود که زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره ملی نیز متعاقباً اعلام می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره ملی می‌توانند آثار خود را روی لوح فشرده(CD) تهیه و آن را به آدرس دبیرخانه واقع در لرستان، خرم‌آباد، میدان ۲۲ بهمن، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر قرآن و عترت کد پستی: ۶۸۱۶۸۹۴۶۵۴ ارسال و یا از طریق بارگذاری اثر خود بر روی سایت دبیرخانه در قالب فایل فشرده(zip) و یا ارسال آثار از طریق شبکه اجتماعی واتساپ و ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۹۱۸۰۴۲ و پیام‌رسان اینستاگرام به آی دی: lo_tabeen@ اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha