تأثیر شفافیت مالی در تحقق شعار سال بررسی شد
کد خبر: 4056184
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
در نشست حلقه صالحین دانشگاه لرستان؛

تأثیر شفافیت مالی در تحقق شعار سال بررسی شد

نشست حلقه معرفت‌افزایی صالحین شهید سیدسعید میربهرسی دانشگاه لرستان با موضوع «تأثیر شفافیت مالی در تحقق شعار سال» برگزار شد.

تأثیر شفافیت مالی در تحقق شعار سالبه گزارش ایکنا از لرستان، به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه لرستان نشست حلقه معرفت‌افزایی صالحین، سه‏‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت با موضوع «تأثیر شفافیت مالی در تحقق شعار سال» در دانشگاه لرستان برگزار شد.

این حلقه معرفت‌افزایی به نام سیدسعید میربهرسی یکی از دانشجویان شهید دانشگاه لرستان نام‌گذاری شده است.

هیئت‌های اندیشه‌ورز و حلقه‌های صالحین، برنامه‌های خود را متناسب با شعار سال که «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» است، تهیه کرده‌اند.

برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین با هدف تقویت گفت‌وگوهای علمی و دانشگاهی با محوریت جهاد تبیین و ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی برای رفع مشکلات و چالش‌های جامعه، صورت می‌گیرند.

در نشست مذکور، مسعود طاهری‌نیا، دبیر حلقه معرفت‌افزایی شهید میربهرسی و عضو هیئت علمی گروه آموزشی اقتصاد و حسابداری دانشگاه لرستان با بیان اینکه شفافیت مالی از جمله موضوعات مهم در راستای اقتصاد دانش‌بنیان و پیشگیری از فساد اقتصادی است، افزود: حمایت از تولید مبتنی بر دانش‌بنیان از جمله مباحث مهم برای پیشرفت اقتصادی کشور است که متغیر شفافیت مالی از جمله مباحث عدالت اقتصادی، پاسخگویی و حکمرانی مبتنی بر دانش‌بنیان است.

وی افزود: این نکته هم اهمیت دارد که از جمله ابزارهای بهبود و ارتقای فضای کسب و کار و جلوگیری از فرارهای مالیاتی، موضوع شفافیت مالی است.

در نشست مذکور، اعضای حاضر نیز با رویکرد هم‌اندیشی و گفت‌وگومحور، دیدگاه‌های خود را برای ارتقای شاخص‌های شفافیت در نظام اقتصادی، بیان کردند.

مدیریت نشست را محسن رشیدی، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان برعهده داشت.

انتهای پیام
captcha