مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه لرستان آغاز شد
کد خبر: 4056189
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
به میزبانی خرم‎آباد؛

مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه لرستان آغاز شد

مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه لرستان ویژه بسیجیان و خانواده‌های آنها امروز، 21 اردیبهشت در دو بخش بانوان و آقایان در خرم‌آباد آغاز شد.

مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه لرستان ویژه بسیجیان و خانواده‌های آنها در دو بخش بانوان و آقایان از صبح امروز، 21 اردیبهشت با حضور منتخبان مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات قرآن کریم در محل مرکز آموزش عقیدتی ـ سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در خرم‌آباد آغاز شده است.

این مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم قرآن، تجوید، حفظ قرآن شامل حفظ موضوعی، حفظ گروهی و حفظ خانوادگی مفاهیم و تجوید در دو رده سنی زیر 16سال و بالای 16 سال برگزار شده و منتخبان هر رشته و بخش به مرحله کشوری معرفی می‏‌شوند.

داوری این دوره از مسابقات قرآن کریم بسیج لرستان در بخش بانوان را لیلا برادران، صدیقه سیفی‎دلی و بهاره امیدزاده و در بخش آقایان نیز داوری مسابقات را حمید مصطفایی، اسدالله شاهرخی و حسین‌علی قائدرحمت برعهده دارند.

از بین ۱۵۲ شرکت‌کننده در مرحله استانی که منتخبان مرحله شهرستانی هستند ۱۰ نفر در بخش آقایان و ۱۰ نفر در بخش بانوان به عنوان نفرات برگزیده هر بخش به مرحله کشوری مسابقات کشور ویژه بسیجیان سپاه پاسداران اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha