شهدای روحانی افتخار حوزه‌های علمیه و کشور هستند
کد خبر: 4056257
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

شهدای روحانی افتخار حوزه‌های علمیه و کشور هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: ایران اسلامی معطر به عطر و برکات شهدا بوده و شهیدان روحانی افتخار حوزه‌های علیمه و کشور هستند.

دیدار با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۲۱ اردیبهشت‌ماه، در دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی در اردبیل، اظهار کرد: علمای اسلام و روحانیون همانطور که در هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم برای دفع نیروهای متجاوز بعثی حضور داشته و نقش اساسی ایفا کردند، در مبارزات انقلاب اسلامی علیه رژیم های طاغوتی و ستمگران در طول تاریخ، پیروزی و استمرار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکات فرهنگی و جهادی همیشه پیشتاز بوده‌اند.

وی با تجلیل و قدردانی از صبر و استقامت خانواد‌ه‌های شهدا و نقش آنها در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب گفت: شهدا پرورش یافتگان دامن پاک مادران خود هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: 4000 شهید روحانی افتخار حوزه‌های علمیه و کشور هستند و ایران اسلامی معطر به عطر و آثار و برکات شهداست.

گفتنی است؛ در آستانه برگزاری کنگره سراسری 4000 شهید روحانی کشور و گرامی داشت 40 روحانی شهید استان اردبیل، مدیرکل و معاون فرهنگی بنیاد، مسئول بسیج طلاب، مشاور استاندار در امور ایثارگران و جانشین فرمانده سپاه استان از خانواده‌های شهدای روحانی شهیدان والامقام «میرطاهر سرمست‌زاده»، «نادر دیرین»، «عارف تقوی» و «جعفر جهازی» دیدار کردند.

انتهای پیام
captcha