همه برای جراحی بزرگ اقتصادی به دولت کمک کنیم
کد خبر: 4056674
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
سردار نقدی:

همه برای جراحی بزرگ اقتصادی به دولت کمک کنیم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حذف ارز ترجیحی جراحی اقتصادی است که باید انجام می‌شد و دولت‌های گذشته شجاعت این تصمیم را نداشتند، باید قدر این شجاعت را بدانیم و به دولت کمک کنیم تا تصمیم شجاعانه و سخت خود را عملیاتی کند.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاببه گزارش ایکنا از قزوین، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، ۲۳ اردیبهشت در حاشیه تجمع جهادگران قزوینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حذف ارز جراحی اقتصادی است که باید انجام می‌شد و دولت‌های گذشته شجاعت این تصمیم را نداشتند، باید قدر این شجاعت را بدانیم و به دولت کمک کنیم و در عین حال برای جمع کردن کالاهایی که ممکن است کم شود حرص نزنیم.

وی ادامه داد: همه باید به دولت کمک کنیم تا تصمیم شجاعانه و سخت خود را عملیاتی کند. دولت به خاطر رفاه اساسی مردم خودش را در معرض تهمت‌ها و سختی‌ها قرار داده است پس کمک کنیم تا این زحمات به ثمر بنشیند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی گفت: سپاه، بسیج و مردم تشکلی برای خدمت به خودشان پیدا کردند؛ اغلب پیمانکاران به دنبال منفعت و سود هستند برای همین در هر کجا که کاری بر زمین بماند بسیجیان وارد می‌شود و کارها را بر دوش می‌کشند، چون از خود مردم هستند و درد مردم را بهتر می‌دانند، تلاش می‌کنند گره‌ها باز شود.

وی بیان کرد: پیمانکاران در مکان‌های صعب‌العبور هزینه بالایی را برای انجام پروژه طلب می‌کنند و این در حالی است که گروه‌های جهادی هیچ چشم‌داشتی ندارند و این امر موجب کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی هزینه در پروژه‌ها شده است.

نقدی افزود: گروه‌های جهادی بدون توجه به اینکه سودآوری و کسب منفعت داشته باشند وارد عمل می‌شوند تا گشایشی برای بخش خصوصی و تولید باشند؛ کسانی که از آب کشاورزی استفاده می‌کنند، بخش خصوصی و بهره‌برداران هستند.

وی ادامه داد: دشت قزوین یکی از حاصل‌خیزترین دشت‌های ایران است، امروز امنیت غذایی اولویت همه کشورها دنیاست و گرم شدن کره زمین، خشکسالی، کاهش بارش‌ها و افزایش جمعیت زمین موجب شده هر روز نیاز بیشتری به غذا داشته باشیم و در این میان بخش اعظم امنیت غذایی در آب خلاصه می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید استفاده بهینه از منابع آب در دستور کار جدی ما باشد و در دشت قزوین فعال بوده و هر کجا که منابع آبی وجود دارد بهترین استفاده را از آن داشته باشیم و برای آن برنامه‌ریزی کنیم؛ در سال‌های آینده نباید کشاورزی غرقابی داشته باشیم و باید شبکه‌بندی شود و از هر قطره آب برای تولید محصول استفاده کنیم.

نقدی در پایان گفت: باید دانه‌های روغنی و غلات تولید کنیم چون برای غلات تمام دنیا به تعدادی از کشورها وابسته است که ضرورت دارد از سرزمین حاصلخیز قزوین بهترین استفاده را داشته باشیم و رسانه‌ها در معرفی گره‌ها به گروه‌های جهادی اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha