برگزاری چهارمین جشنواره مد و لباس در مشگین‌شهر
کد خبر: 4056735
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

برگزاری چهارمین جشنواره مد و لباس در مشگین‌شهر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فراخوان چهارمین جشنواره مد و لباس در استان اردبیل منتشر و اختتامیه این جشنواره در شهرستان مشگین شهر برگزار می‌شود.

برگزاری چهارمین جشنواره مد و لباس در مشگین‌شهربه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: فراخوان چهارمین جشنواره مد و لباس در استان اردبیل منتشر و اختتامیه این جشنواره در شهرستان مشگین شهر برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: از علاقه‌مندان این حوزه دعوت می‌شود تا در این جشنواره فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارائه الگوی مناسب پوشش اسلامی ایرانی، تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی و مذهبی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

بحرالعلومی ادامه داد: اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان 27 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در تالار اندیشه شهرستان مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: اردوی علمی و آموزشی و بازدید از محوطه باستانی «شهریئری» مشگین شهر و کارگاه آموزشی در هنرستان فنی حضرت زهرا(س) و کاردانش آسیه مشگین‌شهر نیز برای این جشنواره پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم این دوره از جشنواره مد و لباس نیز همچون دوره های قبلی با استقبال مردم و با شکوه خاص برگزار شود.

انتهای پیام
captcha