تجلیل از ۵ کانون مساجد چهارمحال‌وبختیاری در رویداد ملی فهما
کد خبر: 4056766
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

تجلیل از ۵ کانون مساجد چهارمحال‌وبختیاری در رویداد ملی فهما

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری از تجلیل پنج کانون فرهنگی هنری برتر استان در آیین پایانی سومین رویداد ملی فهما خبر داد.

اختتامیه رویداد ملی فهما

محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اعلام این خبر که آیین پایانی سومین رویداد ملی فهما روز گذشته، 23 اردیبهشت‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم از پنج کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف رویداد تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: در این آیین کانون فرهنگی هنری «انصار المهدی(عج)» از مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) گوجان شهرستان فارسان حائز رتبه برتر در رواق نمایش شد؛ همچنین کانون «نسیم صبا» از شهرستان لردگان در رواق سرود رتبه شایسته تقدیر را به دست آورد.

مظاهری تصریح کرد: «کانون امام علی(ع)» مسجد امام علی(ع) گندمان از شهرستان بروجن رتبه برتر در شبکه رابطین فهما را کسب کرد؛ کانون فرهنگی هنری «حضرت فاطمه الزهرا(س)» وردنجان از شهرستان بن و کانون «شهید مدرس» هوره از شهرستان سامان حائز رتبه شایسته تقدیر ویژه در شبکه رابطین شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان گفت: چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از پنج استان کاندیدای پایتخت فهمای کشور معرفی شده بود که در نهایت، مشهد مقدس به این عنوان دست یافت.

انتهای پیام
captcha