لزوم تبیین سیره شهدای دانشجو معلم
کد خبر: 4057445
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد:

لزوم تبیین سیره شهدای دانشجو معلم

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در نخستین یادواره 8 شهید دانشجو معلم گنبد‌کاووس، گفت: در سیره شهدای دانشجو معلم بصیرت و دشمن‌شناسی و راه سعادت در بستر قرآن و ائمه اطهار به وضوح دیده می‌شود، لذا این امر باید برای نسل جوان تبیین شود.

حسینی  جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سید موسی حسینی، جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در نخستین یادواره 8 شهید دانشجو معلم گنبد کاووس که روز گذشته، 25 اردیبهشت در مرکز آموزش عالی شهید بهشتی گنبدکاووس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: درس گرفتن از سیره شهدای معلم که با بصیرت و دشمن شناسی، راه سعادت در بستر قرآن و ائمه اطهار را به ما نشان می‌دهند ضروری است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی بالاتر از دفاع، جهاد معلمان در تربیت نسل است که امروز مورد آماج حملات دشمن در جنگ ترکیبی قرار گرفته است، افزود: امروز آموزش و پرورش محور تربیت نسل است و هر معلم در این حوزه باید با آگاهی بخشی نسبت به مبانی انقلاب اسلامی نقش و‌ تعهد خود را ایفا کرده تا جوانان از مسیر آرمان‌ها خارج نشوند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان به بی‌تابی دشمنان در برابر سرود سلام فرمانده اشاره کرد و افزود: امروز دشمن در مقابل انقلاب اسلامی ایران در وضع وجود و عدم وجود قرار گرفته است و تمام تلاش خود را برای تحمیل اراده خود بر مردم انجام می‌دهد.

در پایان مراسم از خانواده شهدای دانشجو معلم وزیری ثانی و مهدی شکوری شهید مدافع حرم تجلیل و نیز از دانشجو معلمان فعال در کنگره شهدای دانشجومعلم قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha