فعالان قرآنی با برنامه‌ریزی پیگیر مشکلات جامعه قرآنی باشند
کد خبر: 4058547
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

فعالان قرآنی با برنامه‌ریزی پیگیر مشکلات جامعه قرآنی باشند

استاد و پیشکسوت قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه فعالان قرآنی باید با برنامه‌ریزی گسترده پیگیر مشکلات جامعه قرآنی باشند، گفت: امروز مهم‌ترین مسئولیتی که فعالان و پیشکسوتان قرآنی برعهده دارند آن است تا با پیگیری موضوعات و مشکلات جامعه قرآنی راه‌حل اساسی برای آن پیدا کنند و این امر جز با برنامه‌ریزی گسترده و پیگیری آن ممکن نخواهد بود.

کیوان حسینی استاد و پیشکسوت قرآنی کرمانشاه

کیوان حسینی، استاد و پیشکسوت قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای حل مشکلات جامعه قرآنی به ویژه در استان کرمانشاه، اظهار کرد: امروز مشکلات زیادی به چشم می‌خورد که جز با رصد، پایش، برنامه‌ریزی و پیگیری نمی‌توان راهی برای برون‌رفت از آن یافت.

حسینی مهم‌ترین مسئولیت پیشکسوتان قرآنی در این موضوع را پیگیری مجدانه مشکلات جامعه قرآنی دانست و افزود: متأسفانه باید گفت که حوزه رصد و ارزیابی مشکلات جامعه قرآنی شفاف و روشن نیست و نیاز است در این خصوص مسائل به‌درستی تجزیه و تحلیل شوند و ارزیابی که نیاز است، انجام شود.

این پیشکسوت قرآنی با تأکید بر لزوم انسجام‌بخشی جامعه قرآنی برای جلوگیری از موازی‌کاری، گفت: فعالان قرآنی به‌ویژه پیشکسوتان این عرصه باید به برنامه‌ریزی جامعی برای تحقق اهداف و جلوگیری از موازی‌کاری برسند و در یک کلام نیازمند وفاق جمعی هستیم. معتقدم باید از ظرفیت بزرگان و پیشکسوتان قرآنی برای تسهیل در گره‌گشایی مشکلات استفاده کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه باید برای حل مشکلات جامعه قرآنی از ایده‌ها و توانمندی فعالان این بخش بهره‌برداری شود، افزود: بزرگان جامعه قرآنی با همکاری یکدیگر می‌توانند در مسیر اجرایی شدن طرح‌های مختلف قرآنی گامی بلند برای حل مشکلات بردارند.

این پیشکسوت و استاد قرآن کرمانشاهی در پایان تأکید کرد: امیدوارم با گسترش فعالیت جامعه قرآنی در جامعه با همدلی و همراهی اعضای این جامعه بزرگ دریچه‌ای ایجاد شود تا بتوانیم در مسیر تبلیغ و ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه قدم برداریم.

انتهای پیام
captcha