کرمانشاه میزبان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن کشور
کد خبر: 4059085
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

کرمانشاه میزبان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن کشور

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مرحله نیمه‌نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان خبر داد و اظهار کرد: چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم به سبک جدیدی برگزار می‌شود که برگزاری مرحله نیمه‌نهایی جزیی از آن است که یکی از اهداف برپایی این مرحله نزدیک شدن نتایج مسابقات به عدالت خواهد بود.

وی درخصوص جزئیات برگزاری مرحله نیمه‌نهایی، افزود: جزئیات و شیوه‌های برگزاری این مرحله به زودی اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: زمان برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه آبان‌ماه سال‌جاری است.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به ثبت‌نام این دوره از مسابقات، گفت: ثبت‌نام حضور در مسابقات سراسری قرآن از ۲۱ اردیبهشت آغاز و تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد و مثل هرساله طی یک‌ماه ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان با اشاره به زمان برگزاری مراحل شهرستانی و استانی این مسابقات، یادآور شد: مرحله شهرستانی از تیرماه آغاز و تا ابتدای مردادماه ادامه دارد و برگزاری مرحله استانی از ابتدای شهریورماه تا اوایل مهرماه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha