خدمت‌رسانی بنیاد برکت به 12 هزار روستا در سطح کشور
کد خبر: 4059703
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

خدمت‌رسانی بنیاد برکت به 12 هزار روستا در سطح کشور

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه بنیاد برکت به طور مستقیم 12 هزار روستا در کشور را خدمات‌رسانی می‌کند گفت: چشم انداز این بنیاد، پوشش دادن 80 درصد جمعیت روستایی در زمینه فعالیت‌های حول محور توانمندسازی روستاییان است.

ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکتبه گزارش ایکنا از یزد، سید احمد طالبی، مدیرعامل بیمه برکت، امروز، 4 خردادماه در دیدار با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: یکی از اقدامات انجام شده توسط بنیاد برکت، بیمه 40 هزار مسکن روستایی در سال گذشته است و امسال نیز همه منازل روستایی در سطح استان را بیمه خواهیم کرد.

طالبی عنوان کرد: 35 درصد از حق بیمه توسط بنیاد برکت پرداخت می‌شود و خانه‌های روستاییان تا سقف 100 میلیون تومان در برابر حوادث بیمه خواهد شد.

محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت نیز در این دیدار با بیان اینکه بنیاد برکت به طور مستقیم 12 هزار روستا در کشور را خدمات رسانی می‌کند، اظهار کرد: چشم انداز این بنیاد، پوشش دادن 80 درصد جمعیت روستایی کشور در زمینه فعالیت‌های حول محور توانمندسازی روستاییان است.

ترکمانه بیان کرد: در همین راستا مدل سحاب به عنوان یک مدل توانمندسازی اقتصادی به صورت اشتغالزایی خرد و کوچک در روستاها شکل گرفته که بر اساس آن 200 هزار طرح اقتصادی اجتماع محور توسط شبکه ای از تسهیلگران انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha