مقاومت کشورهای منطقه از برکات مرکز مقاومت انقلابی ایران اسلامی است
کد خبر: 4059719
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

مقاومت کشورهای منطقه از برکات مرکز مقاومت انقلابی ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: امروز مقاومت کشورهای منطقه در مقابل استکبار از برکات مرکز مقاومت انقلابی ایران اسلامی است.

مقاومت کشورهای منطقه از برکات مرکز مقاومت انقلابی ایران اسلامی استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز ۴ خردادماه در دیدار با اعضای ستاد یادواره شهدای شهرستان بشرویه بیان کرد: فرهنگ مردم شهرستان بشرویه در تاریخ از جهت ایمان، صداقت و دیانت در طول تاریخ جایگاه خاصی دارد که باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه تسریع در بزرگداشت شهدا کار با ارزشی است، افزود: تفکر ایستادگی و مقاومت و دفاع از دین، دشمن را سر جایش می‌نشاند و بزرگداشت یاد شهدا هم مثل شهادت اثرگذار است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه شهادت هدف نیست بلکه در راه هدف است و هرگز نمی‌میرد، اظهار کرد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب حفظ یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای براندازی انقلاب بیان کرد: دشمن در همه راه‌های زمین گیر شده و این محصول فرهنگ مقاومت بوده بنابراین دشمن امروز بیشتر بر روی تخریب فرهنگ ملت ایران اسلامی تمرکز کرده است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن در طی این ۴۳ سال به تعبیر خودش همه گزینه را روی میز آورده و در همه صحنه‌ها با ما جنگیده است، افزود: خوشبختانه دشمن در تمام برنامه‌هایش با یأس و ناامیدی عقب نشینی کرده و این یک مسئله جدی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امروز مقاومت کشورهای منطقه در مقابل استکبار از برکات مرکز مقاومت انقلابی ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه بشریت گرفتار وحشی‌های غرب امنیت خود را از دست داده است، گفت: تا زمانی که آمریکا و انگلیس از بین نرود، وضعیت تغییری نمی‌کند و این مستکبران منشأ جنگ و فتنه در سطح دنیا هستند.

انتهای پیام
captcha