همایش «حماسه مقاومت» در برازجان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4059765
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

همایش «حماسه مقاومت» در برازجان برگزار شد + عکس

همایش «حماسه مقاومت» همراه با رونمایی از چهار کتاب شهید دانشجو و با حضور خانواده‌های معظم شهدا در مرکز شهرستان دشتستان، توابع استان بوشهر برگزار شد.

سردار دشتی، جانشین فرمانده سپاه امام صادق

به گزارش ایکنا از بوشهر، همایش «حماسه مقاومت» با حضور عبدالرضا دشتی، جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) بوشهر و جمعی از مسئولان استانی همراه با رونمایی از چهار کتاب شهید دانشجو روز گذشته، چهارم خردادماه در سالن هنر مجتمع شهید شاهینی شهر برازجان، مرکز شهرستان دشتستان توابع استان بوشهر برگزار شد.

عبدالرضا دشتی، جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد با اشاره به کارهای صورت گرفته توسط جوانان و نوجوانان در راستای جهاد تبیین، گفت: همانطور که توانستیم از زیر فشار هجوم دشمنانی که به خون ما تشنه بودند، با دست خالی و سلاح ایمان خرمشهر را از چنگ آنان در بیاوریم، باید راه‌های پیروزی در این زمانه را هم بشناسیم که مقاومت و ایثار هستند.

وی افزود: ما باید به حرف ولی زمان خود گوش فرا دهیم، اکنون که مشکل کشور اقتصاد است باید با جهاد تبیین مبارزه کنیم و تحت تأثیر رسانه‌های دشمن قرار نگیریم، زیرا آن‌ها تبلیغ می‌کنند، تقاضا را افزایش می‌دهند، قیمت را افزایش می‌دهند و هروقت که دلشان خواست تحریم می‌کنند. اما ما باید بدانیم که نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی است، کما اینکه سومین توصیه حضرت آقا در گام دوم، اقتصاد است.

دشتی ادامه داد: ما باید به تولید انبوه و با کیفیت برسیم. اقتصاد ما نباید از تکانه‌های ایجاد شده در دنیا دچار مشکل شود. همچنین باید توزیع عدالت محور و اصلاح الگوی مصرف یعنی مصرف به اندازه و بی اسراف داشته باشیم.

عبدالرضا حکیمی، مسئول بسیج دانشجویی نیز در این مراسم بیان کرد: مقام معظم رهبری دفاع مقدس را گنجینه‌ای می‌دانند که اگر سال‌ها از آن ارتزاق کنیم تمام نمی‌شود و راهیان نور را سبک زندگی، مقاومت و جهاد می‌دانند. صبر، مقاومت، جهاد و مبارزه دائم مهمترین مؤلفه‌های سبک زندگی اسلامی است.

حکیمی افزود: حاصل کار تحقیقاتی دانشجویان ما ۴ کتاب است که امروز از آن رونمایی می‌شود.

در ادامه از چهار کتاب شهید دانشجو (بمان کنارم، خوب زندگی کن، ستارگان همیشه درخشان و شیر تخریب) رونمایی شد و در پایان مراسم نیز از خانواده‌های معظم شهدا، نویسندگان این چهار اثر و دانشجویان بسیجی فعال تقدیر به عمل آمد.

 
خبرنگار: فاطمه زراعتگر
انتهای پیام
captcha