برگزاری دومین نشست «مشاعره علوی» در بوشهر + عکس
کد خبر: 4064599
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

برگزاری دومین نشست «مشاعره علوی» در بوشهر + عکس

دومین نشست تخصصی کمیته‌های علمی و اجرایی «مشاعره علوی» در آستانه دهه امامت و ولایت به همت بنیاد بین‌المللی غدیر استان در بوشهر برگزار شد.

به گزارش  ایکنا از بوشهر، کمیته‌های علمی و اجرایی جشن‌های دهه امامت و ولایت به همت بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر، عصر امروز ۲۵ خرداد، با ادارات فرودگاه‌ها و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، به ریاست سردار حسین کارگر، به منظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت استفاده از زیرساخت‌های تبلیغاتی این مجموعه‌ها تشکیل جلسه داد. 

همچنین دومین نشست تخصصی کمیته‌های علمی و اجرایی «مشاعره علوی» در آستانه دهه امامت و ولایت در سالن کنفرانس بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر برگزار شد. 

تیمور یزدانشناس، دبیر همایش «مشاعره علوی» و مسئول بنیاد بین‌المللی غدیر شهرستان بوشهر، در این جلسه با بیان اینکه از ۱۳ ماه رجب امسال، دبیرخانه دائمی مشاعره علوی در بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر تشکیل شد و آغاز بکار کرد، افزود: «مشاعره علوی» در راستای ترویج فضائل و سیره علمی و عملی حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) در قالب کمیته علمی، کمیته جمع‌آوری آثار، کمیته اجرایی و کمیته داوری به‌صورت تخصصی با حضور کارشناسان مجرب استانی و ملی در این عرصه تشکیل شده است. 

وی با اشاره به اینکه دهه امامت و ولایت از ۱۹ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۲۹ تیرماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: «مشاعره علوی» به صورت یک مرحله‌ای و استانی در دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود. 

حامد فکوری 

انتهای پیام
captcha