فراخوان جشنواره «عکس مهر ثامن» در کرمانشاه
کد خبر: 4059860
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

فراخوان جشنواره «عکس مهر ثامن» در کرمانشاه

فراخوان اولین جشنواره «عکس مهر ثامن» با محوریت امام رضا(ع) و حرم مطهر ایشان در کرمانشاه اعلام شد، این جشنواره شامل موضوعاتی چون معجزات، خادمین، زیارت، زوار، نذورات و دیگر کرامات رضوی است.

جشنواره عکس مهر ثامن

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فراخوان اولین جشنواره «عکس مهر ثامن» با محوریت امام رضا(ع) و حرم مطهر ایشان در آستانه فرارسیدن دهه کرامت در کرمانشاه اعلام شد.

این جشنواره با موضوعاتی شامل معجزات، خادمین، زیارت، زوار، نذورات و دیگر کرامات رضوی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره شرایط زیر را مورد توجه قرار دهند:

شرکت در این جشنواره برای همگان آزاد و رایگان است و محدودیت سنی ندارد.

عکس‌هایی که مضون آن‌ها مرتبط با موضوع جشنواره نباشد داوری نخواهد شد.

هر فرد تنها با ارسال حداکثر ۸ فریم عکس به نشانی اینترنتی و یا آدرس پستی دبیرخانه، در مسابقه شرکت کند.

ضروری است هر شرکت‌کننده فایل خام عکس ارسالی خود را تا پایان جشنواره نگهداری کرده و در صورت نیاز به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

عکس‌های ارسالی فاقد امضای هنرمند، حاشیه، تاریخ، واترمارک و یا لوگو باشد. به تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره گواهی حضور اعطا خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره مجاز به استفاده از آثار ارسالی در کتاب، پوستر و اقلام تبلیغاتی و برپایی نمایشگاه با ذکر نام صاحب اثر است.

عکس‌های ارسالی با گوشی موبایل نیز پذیرفته می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره باید عکس‌های ارسالی خود را با فرمت Jpg در اندازه ضلع بزرگ ۱۵۰۰ پیکسل و با دقت ۳۰۰ dpi ارسال کنند.

از نظر دبیرخانه جشنواره، فرستنده عکس صاحب اثر شناخته می‌شود و چنانچه خلاف آن ثابت شود مسئولیتی متوجه برگزار کننده نخواهد بود.

درج مشخصات عکاس اعم از: نام، نام خانوادگی، کدملی، شماره تلفن همراه، نشانی محل سکونت و ارسال آن به دبیرخانه جشنواره الزامی است.

یادآور می‌شود؛ ارسال عکس‌های به صورت فایل زیپ به نشانی الکترونیکی mehr.samen۸@yahoo.com انجام شود.

ارسال عکس به صورت لوح فشرده به آدرس پستی دبیرخانه به نشانی تهران، میدان انقلاب، حیابان کارگر شمالی، بالاتر از فرصت، پردیس فرهنگی هنری مهرسان، طبقه اول، کدپستی: ۱۴۱۸۸۱۵۹۲۵ و ارسال عکس به صورت فایل از طریق شماره واتساپ ۰۹۰۲۸۷۵۴۲۴۴ انجام شود.

آخرین مهلت ارسال عکس ۸ خردادماه جاری است و داوری آثار ۱۰ خرداد انجام می‌شود. ۲۰ خردادماه همزمان با میلاد امام رضا(ع) نمایشگاه آثار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha