هشدار هنرمند کردستانی به تخریب هویت
کد خبر: 4060140
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

هشدار هنرمند کردستانی به تخریب هویت

با حمایت حوزه هنری استان کردستان نمایشگاه آثار نقاشی مریم ظاهری با عنوان «زوال» با موضوع «تخریب و فرسایش هویتی و زیستی انسان و طبیعت» روز یکشنبه، هشتم خردادماه در گالری سوره سنندج افتتاح می‌شود.

نمایشگاه زوال

به گزارش ایکنا از کردستان، «زوال» عنوان نخستین نمایشگاه انفرادی مریم ظاهری، هنرمند جوانرودی ساکن سنندج با موضوع «هشدار در خصوص تخریب و فرسایش هویتی و زیستی انسان‌ها و طبعیت» است که از یکشنبه هشتم خردادماه تا پایان روز جمعه 13 خردادماه در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

در این نمایشگاه 25 تابلوی نقاشی با سبک اکسپرسیونیسم و تکنیک آب مرکب و قلم فلزی در اندازه‌های مختلف حاصل فعالیت‌های این هنرمند در دو سال اخیر است که از ساعت 17 روز یکشنبه، 8 خردادماه با مراسم افتتاحیه کار خود را آغاز می‌کند و در ایام برگزاری همه روزه از ساعت 16 تا 20 آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

مریم ظاهری، متولد 1366 جوانرود کارشناس ارشد نقاشی دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. وی سابقه تدریس در دانشگاه هنر و معماری پارس تهران و دانشگاه علمی – کاربردی و آموزشگاه نقاشی رنگدانه سنندج را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است؛ این هنرمند کردستانی تاکنون در 12 نمایشگاه گروهی حضور داشته است و این نمایشگاه نخستین نمایشگاه انفرادی این هنرمند محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha