مذاهب، قوای مسلح و جناح‌های سیاسی نیازمند وحدت عملی هستند
کد خبر: 4060701
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

مذاهب، قوای مسلح و جناح‌های سیاسی نیازمند وحدت عملی هستند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه وحدت و هم‌افزایی باید بین قوای مسلح تشدید شود، گفت: بین مذاهب و قوای مسلح و جناح‌های سیاسی باید وحدت دل‌ها ایجاد شود.

حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس، امروز، ۹ خردادماه در جمع کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند، اظهار کرد: بهترین تعریف از قوای مسلح همان تعبیر امام علی(ع) است که فرمودند با اجازه خدا قوای مسلح قلعه‌های محکم مردم هستند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد: با تمام مشکلات امروز به لطف خدا دست نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پُر است و امروز قوای مسلح به برکت خون شهدا از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم کتاب زندگی است، افزود: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است که از نظر قوای مسلح تا آنجا آماده شوید که دشمنان خدا و اسلام از شما بترسند و هراس کنند.

خسروی اسفزار با اشاره به هم‌افزایی نیروی اطلاعاتی قوای مسلح، بیان کرد: وحدتی که اکنون بین ما وجود دارد وحدت اجسام است که باید بین مذاهب و قوای مسلح و جناح‌های سیاسی وحدت دل‌ها ایجاد شود.

وی در خصوص جراحی اقتصادی کشور گفت: عده‌ای در خصوص اجرای این طرح در جناح دشمن قرار دارند و ما از این افراد انتظار دوستی داشتیم و همه باید همدیگر را کامل کنیم نه اینکه دنبال مچ‌گیری باشیم؛ قوای مسلح با وحدت می‌توانند موفق‌تر عمل کنند و اگر وحدت وجود نداشته باشد نه سپاه و نه ارتش نمی‌توانند موفق باشند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به دیدار با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر گاه صحبتی داشتند جامع و کامل بوده است و آنچه سیاستمداران دنیا در آینه نمی‌بینند مقام معظم رهبری در خِشت خام می‌بینند.

وی با بیان اينكه علت وجود مشکلات این است که به سخنان مقام معظم رهبری عمل نمی‌شود، افزود: انقلاب اسلامی و مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری را درک کنیم و سرمایه‌های خود را باید بشناسیم.

خسروی اسفزار با تأکید بر اینکه کمبود آب یکی از معضلات عمومی ماست، بیان کرد: اگر امروز یک کلمه از سخنان امام راحل را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم مشکلات قابل حل خواهد بود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه اگر امام راحل نبود، انقلاب اسلامی هم نبود، گفت: اسلام آمریکایی غم مردم را نمی‌خورد که آن‌را در عربستان می‌توانید مشاهده کنید، اما اسلام محمدی غمخوار و همدم مردم است؛ اسلام ناب این است که فردی همچون حاج قاسم سلیمانی تربیت می‌کند و برای کمک به مظلومان به کشورهای مختلف می‌فرستد.

انتهای پیام
captcha