فیلم زندگی «حنظله شهید لرستان» ساخته می‌شود
کد خبر: 4060861
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

فیلم زندگی «حنظله شهید لرستان» ساخته می‌شود

فیلم کوتاه «نورمراد» روایتی از زندگینامه شهید نورمراد مقدسی معروف به حنظله شهید لرستان ساخته می‌شود.

فیلم زندگی «حنظله شهید لرستان» ساخته می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، میثم طرهانی، تهیه کننده و کارگردان فیلم کوتاه نورمراد امروز، نهم خرداد در جمع خبرنگاران، گفت: فیلم کوتاه «نورمراد» با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به‌زودی در لرستان ساخته می‌شود.

وی افزود: این فیلم روایتی کوتاه از زندگینامه شهید نورمراد مقدسی معروف به حنظله شهید لرستان که توسط بازیگرانی از لرستان به نمایش گذاشته خواهد شد.

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم کوتاه «نورمراد» با اشاره به ثبت فیلمنامه در سامانه خانه سینمای کشور، اضافه کرد: از ظرفیت و پتانسیل بومی استانی و شهرستانی در انتخاب لوکیشن، عوامل و بازیگران استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون مراحل پیش‌تولید فیلم در حال اجرایی است و از علاقه‌مندانی که تمایل به بازی در این فیلم کوتاه رادارند تا پایان خردادماه سال‌جاری می‌توانند بر اساس اطلاعیه فراخوان فیلم، مدارک و مستندات لازم را برای ما ارسال کرده و در صورت تائید با آنها تماس گرفته خواهد شد.

طرهانی گفت: شهید نور مراد مقدسی متولد سال ۱۳۴۴ در روستای خیاران شهرستان کوهدشت است که در سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی سلیمانیه عراق حوالی ارتفاع کاتو به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha