آرمان فلسطین موضوع اصلی جهان عرب و اسلام باقی خواهد ماند
کد خبر: 4061183
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
الازهر:

آرمان فلسطین موضوع اصلی جهان عرب و اسلام باقی خواهد ماند

الازهر با محکوم کردن یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی، تأکید کرد: آرمان فلسطین موضوع اصلی مردم جهان عرب و اسلام باقی خواهد ماند و این ملت‌ها غصب یک قطعه گران‌قیمت از سرزمین خود توسط صهیونیست‌ها را از یاد نخواهند برد.

به گزارش ایکنا به نقل از الوفد، کمیته «قدس و گفتگو» در مرکز پژوهش‌های اسلامی الازهر یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به صحن‌های مسجد الاقصی و اجرای مناسک تلمودی که تحت حفاظت امنیتی نیروهای اشغالگر انجام شد را به شدت محکوم کرد.

این کمیته همچنین راهپیمایی‌های تحریک آمیز صدها صهیونیست را که دیروز دوشنبه از شهرک «کریات اربع» در شرق الخلیل آغاز و با عبور از خیابان‌های شهر قدیمی تا نزدیکی حرم ابراهیمی ادامه یافت را محکوم کرد.

این کمیته تأکید کرد که آرمان فلسطین موضوع اصلی مردم جهان عرب و اسلام باقی خواهد ماند و این ملت‌ها غصب یک قطعه گران‌قیمت از سرزمین خود توسط صهیونیست‌ها را از یاد نخواهند برد.

کمیته قدس و گفت‌وگو همچنین بیان کرد که سیاست رژیم صهیونیستی برای تغییر هویت عربی و اسلامی قدس به نتیجه نخواهد رسید و شکست خواهد خورد.

این کمیته در پایان از رهبران جهان خواست تا در قبال اقدامات تروریستی و نژادپرستانه علیه ملت بی‌دفاع فلسطین موضع‌گیری جدی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha