دوره‌های آموزشی قرآن در سقز برگزار می‌شود
کد خبر: 4061502
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

دوره‌های آموزشی قرآن در سقز برگزار می‌شود

مدیرخانه قرآن مائده سقز از برگزاری دوره‌های آموزشی حفظ، تفسیر، روخوانی و روانخوانی با تدریس مربیان برجسته در ترم تابستان خبر داد و گفت: اوقات فراغت دانش‌آموزان بهترین فرصت برای یادگیری و انس بیشتر با قرآن است.

دوره های آموزش قرآن

گلاویژ کاروان، مدیر خانه قرآن مائده سقز در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، به فعالیت‌های خانه قرآن اشاره و اظهار کرد: در خانه قرآن مائده دوره‌های آموزشی حفظ، تفسیر، روخوانی و روانخوانی با تدریس مربیان برجسته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اوقات فراغت دانش‌آموزان بهترین فرصت برای یادگیری و انس بیشتر با قرآن است، افزود: در این راستا کلاس‌های قرآنی این خانه قرآن به صورت گسترده و با حضور گرم جوانان و فعالان قرآنی در سطح شهرستان سقز برگزار خواهد شد.

مدیر خانه قرآن مائده سقز به رده‌های سنی قرآن‌آموزان اشاره و بیان کرد: خانه قرآن فعالیت‌های دینی و قرآنی مختلفی را در رده‌های سنی خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌کند.

وی به نقش اثرگذاری این خانه قرآن در سطح شهرستان سقز اشاره کرد و ادامه داد: خانه قرآن مائده با اجرای فعالیت‌های متعدد قرآنی و برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی پیشگام در اجرای فعالیت‌های دینی و مذهبی است.

کاروان در پایان یادآور شد: خانه قرآن مائده از سال 92 و با هدف توسعه فعالیت‌های دینی و قرآنی کار خود را شروع کرده و در سال 1400 مجوز رسمی را از اداره تبلیغات اسلامی سقز دریافت کرد.

انتهای پیام
captcha