پویش «بازینو» در تیرماه برگزار می‌شود + لینک ثبت‌نام
کد خبر: 4061542
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

پویش «بازینو» در تیرماه برگزار می‌شود + لینک ثبت‌نام

پویش «بازینو» که در راستای یکی از خدمات حمایتی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از بازی‌سازان به خصوص بازی‌سازان بازی‌های موبایلی و حمایت از تولید بازی‌های بومی طراحی شده است، از ۱ تا ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

پویش «بازینو»

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ که اختتامیه اولین دوره پویش حمایتی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از بازی‌های موبایلی ایرانی با عنوان «بازینو» برگزار شد، همان‌جا خبر ادامه‌دار بودن این پویش ملی هم رسانه‌ای شد.

حالا این روز‌ها بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تدارک برگزاری دوباره اجرای پویش «بازینو» در سال ۱۴۰۱ است تا همزمان با آغاز تابستان آن را برگزار کند.

پویش «بازینو» که در راستای یکی از خدمات حمایتی بنیاد از بازی‌سازان بخصوص بازی‌سازان بازی‌های موبایلی و حمایت از تولید بازی‌های بومی طراحی شده است، نخستین بار در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ با حضور ۲۵ بازی اجرا شد.

استقبال خانواده‌ها از برگزاری این پویش حمایتی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از بازی‌های موبایلی ایرانی با آمار بیش از ۵۰۰ هزار نصب برای مجموع ۲۵ بازی حاضر در آن و ثبت‌نام بالغ بر ۹ هزار نفر برای بخش قرعه‌کشی این پویش، باعث شد تا برنامه‌ریزی برای برگزاری دوباره «بازینو» انجام شود.

پویش تابستانه «بازینو» ۱۴۰۱ این بار هم در راستای تحقق یکی از مهمترین مأموریت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مبنی بر حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان ایرانی بازی‌های موبایلی، اهداف مهم دیگری، چون جذب کاربر برای بازی‌های موبایلی باکیفیت ایرانی و به تبع آن افزایش درآمد استودیو‌های بازی‌سازی ایرانی و همچنین فراهم کردن زمینه گسترده آشنایی کاربران ایرانی با این بازی‌ها را در نظر گرفته است.

این پویش از ۱ تا ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و همچون دوره نخست آن در کنار ایجاد فرصت برای معرفی همه بازی‌های ایرانی، فرصت ویژه‌تری را در اختیار بازی‌های تازه منتشر شده‌ای که هنوز خیلی امکان تبلیغات و معرفی را پیدا نکرده‌اند، می‌گذارد.

فرصتی برای تمام بازی‌های موبایلی ایرانی

پویش تابستانی «بازینو»، فرصتی است برای عرضه و معرفی تمام محصولات تولید شده توسط بازی‌سازان ایرانی؛ اما شرایط شرکت بازی‌سازان در این پویش:

پس از اعلام فراخوان، تمامی بازی‌سازان ایرانی که حداقل یک محصول در یکی از فروشگاه‌های ایرانی عرضه دیجیتال بازی‌های موبایلی ارائه کرده باشند، می‌توانند درخواست خود را برای حضور در این پویش ثبت کنند.

بازی ارائه شده از سوی بازی‌سازان باید حتماً در یک سال گذشته منتشر شده باشد.

پس از ثبت درخواست‌ها، شورای ارزیابی با توجه به شاخص‌های بازی‌های متقاضی شرکت در پویش، بازی‌های نهایی را انتخاب و عناوین بازی‌های منتخب به‌صورت عمومی اعلام می‌شود.

شورای ارزیابی پویش تابستانی «بازینو» بازی‌های تیم‌ها و شرکت‌های متقاضی را بر اساس شاخص‌هایی مثل مدت زمان انتشار بازی، امتیاز بازی در فروشگاه‌ها، تعداد نصب فعال بازی، مدل درآمدی بازی و ... بررسی می‌کنند.

همچنین، متقاضیان تا ۱۹ خردادماه فرصت دارند تا از اینجا اقدام به ثبت درخواست برای حضور بازی خود در پویش تابستانه «بازینو» کنند.

انتهای پیام
captcha